banana Svet24.si

Video: Kripto mogotec pojedel milijonsko banano

Radar Svet24.si

31-letni voznik dirkal med pomurskimi vasmi

1697653654-dsc2874-01-1697653578445 Necenzurirano

Jože Anderlič, graditelj Schellenburga za elito,...

dalmatinka penthouse Reporter.si

To so najdražja stanovanja na trgu v Ljubljani: ...

luka doncic dallas pm Ekipa

Direktno s treninga Dallasa: stanje poškodovanega...

milena novak klara japelj Revija Stop

Prava ekipa, vsak četrtek na Aktualu

lindsey vonn Ekipa

Pripravljena za stopničke. Najboljši na svetu ...

Zabavno Gorizia

FOTO: Tina Maze zvezda gurmanskega festivala

Piše: Radio Krka

Čas objave:
29.09.2015 10:19

Italijanska Gorica je že dvanajsto leto zapored gostila festival odlične hrane in pijače, ki je v štirih dneh minuli konec tedna privabil preko 450.000 obiskovalcev z obeh strani nekdanje meje. Dvanajstič zapored, toda prvič v zgodovini te turistične manifestacije, se je na njej predstavila tudi najboljša slovenska smučarka vseh časov, Tina Maze.

(Foto: Bobo)

Ob sodelovanju novomeške družbe Adria Mobil in njenega proizvajalca mobilnih hišk, družbe Adria Dom iz Kanižarice, sta Tina in njena zvesta spremljevalna ekipa, odprla hiško Team to aMaze House, v kateri so vsem obiskovalcem postavili na ogled Tinina najbolj žlahtna odličja, z velikim kristalnim globusom vred.
Na posebej za to priložnost postavljeni veliki letni terasi pa so se gostom in obiskovalcem predstavili tudi drugi Tinini sponzorji in prijatelji – predvsem pridelovalci izvrstnih mesnin in žlahtne kapljice iz Italije in Slovenije.

Adriina mobilna hiška serije X Line 804 B21, ki običajno ponuja na 32-metrski kvadraturi zadosti udobja za 4 do 6 oseb, saj ima po dve spalnici in kopalnici ter kuhinjo z jedilnim kotom in dnevnim prostorom, je tokrat služila drugemu namenu. Tina Maze je namreč izbrala in v hiški postavila na ogled nekaj svojih najbolj dragocenih stvari – poleg odličji tudi smučarski dres iz svoje zadnje aktivne sezone z zgovornim verzom iz njene uspešnice: My way is my decision, spodnje perilo, ki je v eni prejšnjih sezon burilo sodniške »duhove« z napisom : Not your business, svojo znamenito lila Milkino smučarsko čelado, smučke, nakit Zlatarne Celje z njenim designerskim podpisom, ena izmed spalnic pa je prav tako bila urejena v Tininem slogu in je obiskovalcem vsaj nekoliko približala podobo njenega domačega okolja, s Tininimi osebnimi predmeti vred.

Letna terasa, ki je obdajala hiško in nad katero se je šibil naziv Team to aMaze House, Unique experience, pa je ponujala natančno tisto, kar je tudi obljubljala – edinstveno izkušnjo prijetnega okolja izdelanega iz kakovostnega lesa Adriinih podizvajalcev, na kateri so se predstavili gostinci in vinarji. Seveda, s posebnim jedilnikom, domiselno sestavljenim v slogu »slaloma«, »veleslaloma«, »kombinacije« in celo znamenitega »super G-ja«, ki pa je tokrat in ob tej priložnosti ponazoril predvsem Tinino sproščeno plat in njeno mehko, razigrano dušo. O tem je Tina sicer tudi sama spregovorila, ko je v svoji hiški gostila posebne goste in številne novinarje ter fotoreporterje. Ob iskreni zahvali vsem sponzorjem za podporo, pa je hkrati tudi opozorila, da njena prihodnja pot še ni jasno definirana, vsekakor pa si želi, da bi se še kdaj srečala s svojimi prijatelji, navijači in podporniki v podobnem vzdušju, kot je to bilo v okviru te prireditve: ob dobri hrani in pijači ter v izjemno prijetnem in sproščenem vzdušju. To pa je projekt, ki zna doživeti tudi svojo ponovitev še na kakšni drugi lokaciji v Italiji in Sloveniji in ob katerem, kot je na prireditvi zbranim dejal tudi direktor prodaje Adrie Doma Uroš Mavretič, že razmišljajo tudi tisti, ki so Tini Maze prisluhnili tudi to pot.

Ob tem kaže dodati, da je Adria Mobil v ta projekt šla predvsem zaradi podpore in krepitve novega sponzorskega partnerstva, ki ga ima s Tino Maze in, ki se je začel s predajo Adriinega avtodoma Sonic Supreme Tini julija letos. Po drugi strani pa je bilo sodelovanje v projektu Team aMaze House odlična priložnost, da se Adria Mobil in Adria Dom predstavita tudi v nekoliko drugačnem kontekstu, in sicer kot ponudnik mobilnih hišic za različne dogodke.

Tina je na prireditvi blestela in z njo je blestela tudi Adria, kar je že porodilo nekaj enkratnih novih idej, tako o nadaljnjem sodelovanju, kot tudi o tržni ponudbi tovrstnih mobilnih hišk z novo dimenzijo njihove funkcionalnosti. O tem pa bo, kot pravi tudi izvršni direktor področja Prodaja in trženje družbe Adria Mobil, Matjaž Grm, že v naslednjih dneh zagotovo dozorela še kakšna pomembna odločitev.