polica, artikli, trgovina Svet24.si

Evropsko računsko sodišče: Oznake z ...

janez janša Svet24.si

V sodniškem društvu ostro nad Janšo: Terjajo ...

13787X5689 Necenzurirano

Kako so bivši minister Stepišnik & co. iz ...

1731758006-172a8138-1731757847399 Reporter.si

Načrt politične likvidacije: bo Eva Irgl zabila ...

pogacar Ekipa

Pogačarjev UAE je zdaj popoln, Slovencu bo ...

Foto 1 Revija Stop

Leon Pučnik iskreno o legendi o bejbi

andrej stare Ekipa

Kolikokrat je komentiral pijan? Vprašali legendo ...

Zabavno Dubrovnik

Del filmske ekipe novega celovečerca o Robinu Hoodu prispel v Dubrovnik

Piše: Radio Krka/sta

Čas objave:
19.02.2017 11:27

Z oskarjem nagrajeni ameriški igralec Jamie Foxx je prispel v Dubrovnik, kjer je vse nared za snemanje novega celovečerca o srednjeveškem junaku Robinu Hoodu. Staro mestno jedro bo postalo Nottingham, v katerem bo potekal del dogajanja filma Robin Hood: Izvor. Med producenti filma je tudi hollywoodski igralec Leonardo DiCaprio.

Poleg Foxxa so danes v Dubrovnik prišli tudi nekateri drugi člani filmske ekipe, ki bo v naslednjih dveh tednih snemala dogodivščine Robina Hooda. Foxxu je namenjena vloga Malega Johna.

V Dubrovniku pričakujejo tudi prihod igralca Jamiea Dornana, ki bo filmski Will Scarlet, medtem ko bo Taron Egerton novi Robin Hood. Njegovo izbranko Marion bo igrala Eve Hewson, nottinghamski šerif pa bo Ben Mendelshon.

Po neuradnih informacijah naj bi tudi DiCaprio spremljal snemanje v Dubrovniku, ki bo potekalo med 20. februarjem in 6. marcem.

V Dubrovnik sta že prispela tudi režiser filma Otto Bathurst in izvršni producent E. Bennett Walsh.


Ustvarjalci filma so začeli sceno postavljati decembra, na Stradunu pa so zgradili objekte, ki bodo pričarali Nottingham. Snemanje bo potekalo na več lokacijah.

V Dubrovniku pričakujejo, da bodo gostili več kot 1000 članov filmske ekipe, ki bo nekaj mesecev bivala v mestu. Producenti namreč načrtujejo snemanje trilogije o Robinu Hoodu.

Premiero novega Robina Hooda, katere proračun je 90 milijonov dolarjev, načrtujejo v februarju 2018, za oglaševanje filma so zagotovili 100 milijonov dolarjev.