medved, predor, reklanska dolina Svet24.si

V bližini tromeje medved tekel po predoru

nož Svet24.si

Kdor potuje v Nemčijo, mora vedeti tole: ...

13055327qA8FA9EC5775206FB036DAB8BC693CF68_1200 Necenzurirano

Afera Viaduct: sledi vodijo do slovenskega ...

jansa kucan jankovic Reporter.si

Hipokrizija slovenske levice: rešujejo svet, doma...

fantasy web 25-26 Ekipa

Fantasy je nazaj! Nova sezona, novi razburljivi ...

morja, pocitnice, dopust, poletje, hrvaska, obala, avstrija, aircash Svet24.si

Slovenci na dopustu: tega pred Hrvaško res ne ...

thermana-lasko, lasko, toplice Svet24.si

Ideje za poletje 2025: sanjska doživetja za vse ...

Novice Brežice

Terme Čatež v polletju okrepile dobiček

Piše: Radio Krka

Čas objave:
29.09.2017 16:33

Družba Terme Čatež je v prvem letošnjem polletju ustvarila za 1,17 milijona evrov čistega dobička, kar je 79 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Čisti dobiček skupine se je okrepil za 58 odstotkov na 2,27 milijona evrov, je razvidno iz poslovnega poročila, objavljenega na spletnih straneh Ljubljanske borze.

Družba Terme Čatež je v prvem polletju realizirala 13,76 milijona evrov poslovnih prihodkov in dobiček iz poslovanja v višini 2,39 milijona evrov, kar je 28,4 odstotka več kot v enakem obdobju lani.

Skupina Terme Čatež je medtem v prvih šestih mesecih vknjižila 16,78 milijona evrov poslovnih prihodkov in ustvarila dobiček iz poslovanja v višini 3,69 milijona evrov, kar glede na lani pomeni 33,2-odstotno rast.

Število prenočitev je med januarjem in junijem doseglo 281.331, število enodnevnih gostov in kopalcev pa skupno 386.283. Število prodanih kopaliških vstopnic se je v prvem polletju v primerjavi z enakim obdobjem lani povečalo za 3,1 odstotka.


Med pomembnejšimi investicijami so v družbi med drugim izpostavili nadaljnji razvoj kampa v okviru Term Čatež, obnovo bazenske ponudbe hrane in pijače, prenovo Indijanskega naselja, novi nogometni igrišči ter obnovo hišk v Gusarskem zalivu.

Precej pozornosti so namenili tudi digitalizaciji in z njo povezani promociji, ki je dopolnjevala že obstoječo promocijsko shemo.