Janez Lenarčič Svet24.si

Komisarja Lenarčiča čaka bogato nadomestilo

strelec Svet24.si

Kako bo obdobje strelca do 21. 12. vplivalo na vsa...

damjan žugelj Necenzurirano

Afera slovenski Watergate: zakaj je preiskava ...

1663796110-042mv Reporter.si

Mirko Mayer mora bivši zaročenki plačati ...

luka doncic dallas pm Ekipa

Slabe novice iz Dallasa: Luka Dončić bo dlje ...

lara-gorsek-kos Njena.si

Lara Goršek Kos žrtev podtaknjene droge za ...

vlatko cancar Ekipa

Trener Denverja povsem strt zaradi Čančarja, kar...

Novice Trebnje

Božo Černila je novi glavni direktor Trima

Piše: K.P.

Čas objave:
07.05.2018 18:23

Trimo od 1. maja vodi Božo Černila. Manager z bogatimi izkušnjami v mednarodnih podjetjih iz panoge gradbeništva. Dobra komunikacija, sodelovanje in gradnja zaupanja med sodelavci so vrednote, s katerimi načrtuje uresničiti ključni cilj podjetja, Trimo želi popeljati med najuspešnejše slovenske globalne blagovne znamke. Po tem, ko je decembra s funkcije glavnega direktorja Trima iz osebnih razlogov odstopil Maciej Radomski, je vodenje podjetja do imenovanja novega prevzel nekdanji predsednik nadzornega sveta Jeffery L. Grady.

Lastniki Trima, kapitalski sklad InnovaCapital, so novega vodilnega izbrali med uglednimi mednarodnimi in slovenskimi managerji. Vodenje podjetja je s 1. majem prevzel Božo Černila.
Božo Černila ima izjemne izkušnje z vodenjem podjetij in skupin podjetij, ki so povezana z gradbeništvom in delujejo mednarodno. Prihaja iz največje globalne družbe - proizvajalca opečnega gradbenega materiala Wienerberger, kjer je vodil regijo Balkan, pred tem pa je bil član uprave za regijo Adriatic. Bil je tudi član uprave in komercialni direktor družbe Lafarge. Poslovno kariero je pričel v podjetju Velux. Odlikujejo ga številne kompetence, tako s področja prodaje, marketinga, gradnje blagovnih znamk, kot tudi organizacije poslovanja, prestrukturiranja podjetja in predvsem vodenja.


Ob prevzemu funkcije se je Božo Černila najprej predstavil zaposlenim, sestal se je tudi s širšim vodstvenim timom in z delavskimi predstavniki. Ob tem je poudaril pomen odprtega medsebojnega komuniciranja, upoštevanja različnih znanj in mnenj ter pomena povratnih informacij za doseganje odličnosti v poslovanju. »Cilj, za katerega se bom skupaj s sodelavci zavzemal je, da Trimo postane ena najuspešnejših slovenskih globalnih blagovnih znamk. Po finančnih kazalcih pa želimo postati vsaj tako uspešno podjetje, kot so najuspešnejši ponudniki arhitekturnih rešitev na svetu. To bomo dosegli z medsebojnim spoštovanjem, usmerjenim delom, odgovornostjo vsakega posameznika, inovativnimi proizvodi in rešitvami ter z našimi kupci, ki jih bomo postavili v središče vseh naših aktivnosti«, pravi novi glavni direktor Trima.


Trimo tekmuje z visokokakovostnimi, inovativnimi ter funkcionalnimi rešitvami na globalnem trgu arhitekturnih rešitev za ovoj zgradb. Z naprednimi rešitvami in odlično izvedbo, načrtujejo njihovo mesto na najzahtevnejših trgih in segmentih še dodatno utrditi. Hkrati želijo vstopiti tudi na nove trge in segmenteter razvijati nove proizvode, ki bodo ne le sledili trendom temveč te tudi ustvarjali.