GpnH02fagAASNip Svet24.si

Štirim gostom je postregla zeleno mušnico

robert carvely Svet24.si

Policijo zanima, če ste videli kariernega ...

protest, sindikati, gzs, Necenzurirano

Živel 1. maj: ne Nepalci in Filipinci, AI bo ...

stanislav zore alojzij cvikl sr pl Reporter.si

Frančiškova zaušnica za najvišja slovenska ...

doncic Ekipa

Dončića so okradli sodniki - liga NBA s ...

Stopala, nega, trda koža Njena.si

S preprostim trikom se znebite trde kože na ...

Naslovna piknik Svet24.si

Preprosti triki za uspešen piknik

Radio Krka

Zaledna pisarna: življenjska sila vašega podjetja

Piše: K.A.

Čas objave:
27.10.2022 14:00

Do zaledne pisarne Shopsy lahko enostavno dostopate preko spleta. Njihovo bogato ponudbo storitev si lahko ogledate tukaj in jo preizkusite še danes!

Tako kot v drugih panogah, se tudi industrijska podjetja soočajo s številnimi trendi, ki jih je ustvarila ali pospešila pandemija. Povečana nestanovitnost ter druge motnje so povzročile vse pogostejše ter vse večje in manj predvidljive pretrese, kakor tudi stroškovne pritiske, hiperdigitalizacijo v poslovanju ter globalno razpršeno delovno silo. Industrijska podjetja, ki so zrasla z združitvami in prevzemi, so posledično nakopičila različne sisteme in procese za načrtovanje virov v podjetju (ERP), s čimer pa se je pojavila tudi potrebapo racionalizaciji procesov v poslovanju.

Zaledna pisarna je zelo pomembna, saj predstavljajo hrbtenico podjetja. Če zaledne operacije tečejo gladko, je podjetje pripravljeno na uspeh. Slednje namreč povečujejo produktivnost ter pomagajo ohranjati nizke stroške. Poleg tega zagotavljajo, da so vsi podatki in informacije podjetja varni in redno vzdrževani. To je navsezadnje koristno tako za celoten poslovni proces in operacije kot tudi za lastnike podjetij, ki želijo videti kako deluje njihovo podjetje. Nenazadnje vloge v zaledni pisarni pomagajo tudi pri ugotovljanju, kje je mogoče narediti izboljšave za organizacijo kot celoto. Pri tem je pomembna pozornost pri razporeditvi virov podjetja.

Zaposleni v zalednih pisarnah zagotavljajo, da so vsi vhodni in izhodni procesi v organizaciji pravilno izvedeni, od administrativnih nalog do obračuna plač in upravljanja podatkov itd.Nemoten potek dela je ključnega pomena za zagotovitev, da vsak oddelek vzdržuje tisto, kar podjetje potrebuje za uspeh.

Vloge zaledne pisarne gredo z roko v roki z vlogami sprednje pisarne, kjer se neposredno soočajo s strankami. Naloge povezane z zaledno pisarno običajno vključujejo podporo sprednji pisarni. Nemogoče bi bilo, da bi osebje v sprednji pisarni delovalo brez pomoči predstavnikov zaledne pisarne. Sprednja in zaledna pisarna torej predstavljata bistveni funkciji, ki sestavljata podjetje, razumevanje kako se ta področja križajo in kako jih je mogoče optimizirati, pa je ključnega pomena za prihodnji uspeh podjetja. Brezhibna integracija različnih sprednjih in zalednih sistemov z avtomatizacijo in človeškim posredovanjem bolj kot kdaj koli poprej predstavlja ključ do omogočanja večje učinkovitosti, natančnosti in produktivnosti.

Kaj je zaledna pisarna?

Zaledno pisarno (angl. back office) si lahko predstavljamo kot del podjetja, ki je odgovoren za zagotavljanje vseh poslovnih funkcij povezanih z njegovim poslovanjem. Predstavlja torej del podjetja, ki ga sestavljajo administracija ter podporni oddelki oziroma osebje, ki ni obrnjeno k strankam. Zaposleni v zaledni pisarni so odgovorni za več administrativnih nalog, vključno z vzdrževanjem evidenc, upravljanjem podatkov in več. Odvisno od podjetja ali panoge lahko slednji nudijo svoje strokovno znanje tudi na področju računovodstva, financ, informacijske tehnologije in drugih področij. 

Kako deluje zaledna pisarna?

Zaledna pisarna podjetja torej zagotavlja podporo vlogam v sprednji pisarni (angl. front office), kjer se neposredno soočajo s strankami. Zaposleni, ki delajo v zaledni pisarni opravljajo naloge, povezane s poslovanjem podjetja. Čeprav je zaledna pisarna zaprta za interakcijo s strankami podjetja, zaposleni v tem delu podjetja ohranjajo podjetje pri življenju. Z drugimi besedami, sprednji pisarni zagotavljajo možnost izvajanja različnih nalog, ki se nanašajo na stranke. 

Funkcije sprednje in zaledne pisarne organizacije so temeljne za vsako odlično uporabniško izkušnjo, zato je ključnega pomena, da operacije v sprednji in zaledni pisarni potekajo gladko in učinkovito. Kljub temu je v mnogih podjetjih pogosto nekaj prekrivanja in zmede glede tega, kaj opredeljuje vlogi sprednje in zaledne pisarne, zaradi česar je včasih težko določiti prednostno področje za večjo učinkovitost in produktivnost. 

Vloge v zaledni pisarni?

Zaledno pisarno podjetja sestavlja več vlog. Obstajajo različne vrste podpornih vlog v zalednih pisarnah in vsaka od njih je popolnoma drugačna. Zaledna pisarna vsakega podjetja bo videti drugače in to še posebej velja, če upoštevamo panogo, v katero se podjetje uvršča

Nosilci vlog v sprednjih pisarnah kot so predstavniki službe za stranke, vodje marketinga, prodajni uradniki itd., imajo pogosto pred sabo mesečne številke in cilje prihodkov, ki jih morajo doseči vsak mesec. Po drugi strani se vloge v zaledni pisarni večinoma dotikajo opravil »za zavesami« (pisarniške naloge, papirologija, obdelava dokumentov, kodiranje itd. in se tako večinoma vrtijo okoli vzdrževanja knjig, podatkov, informacij in IT infrastrukture podjetja (za IT oddelek). 

Zaledna pisarna služi torej kot primarni vir pisarniških in administrativnih nalog v vsakodnevnem poslovanju podjetja. Vloge v zalednih pisarnah so enako pomembne kot službe, ki se obrnejo na stranke, saj opravljajo administrativne naloge, ki zagotavljajo nemoten potek dela v podjetju. Delo v zaledni pisarni obsega bistvene vloge, ki pomagajo zagotoviti nemoteno delovanje sprednje pisarne in zaposlenih, ki so v prvi vrsti.

Kljub navidezno nevidni prisotnosti zaledno osebje opravlja bistvene funkcije za podjetje in je bistveni del vsakega podjetja. Zaposleni v zalednih pisarnah omogočajo in opremijo zaposlene v sprednjih pisarnah, da opravljajo svoje dolžnosti, ko se soočajo s strankami ter tako skupaj zagotavljajo odlično uporabniško izkušnjo. Pri tem velja omeniti, da zaposleni v zaledni pisarni ne komunicirajo s strankami podjetja, ampak komunicirajo s tistimi, ki delajo v sprednji pisarni.

Zaledna pisarna kot temelj za finančni in operativni uspeh podjetja

Zaledne operacije vključujejo naloge povezane z administracijo, računovodstvom, vodenjem evidenc itd., učinkovito izvajanje teh nalog pa je bistveno za brezhibno delovanje vsakega podjetja. 

Zaledna pisarna bi morala biti na tekočem z nenehno spreminjajočimi se zveznimi predpisi, varnostnimi zakoni in standardi zaposlovanja, poleg tega pa bi morala tudi vzdrževati posodobljene informacijske sisteme in knjigovodske evidence. Z vzpostavitvijo in vzdrževanjem učinkovitega poslovanja naj bi zaledna pisarna pomagala krepiti infrastrukturo podjetja. 

Vsako podjetje ima prilagojene potrebe po zaledni pisarni, saj želi doseči svoje glavne cilje. Zunanje izvajanje teh procesov ima lahko takojšnje koristi.

Zakaj je vaša zaledna pisarna ključnega pomena za uspešnost podjetja?

Kadar stranke in podjetniki vizualizirajo katerokoli podjetje, si običajno predstavljajo trgovino, logotip, izdelke, storitve ali pa marketinške akcije ipd. Z drugimi besedami, večina ljudi se odloči, da bo podjetja opredelila z njihovimi blagovnimi znamkami, izdelki, storitvami, idejami in sporočili. Za privlačno zunanjostjo in zaželeno ponudbo pa bomo v središču najuspešnejših podjetij brez dvoma našli tudi dobro delujočo zaledno pisarno, ki predstavlja in zagotavlja nekakšno platformo za organizacijsko rast. V bistvu je zaledna pisarna podjetja življenjska sila vsega, kar podjetje počne in bo počelo.

Nikoli ne gre podcenjevati pomena zaledne pisarne podjetja. Kljub dejstvu, da večina zalednih operacij poteka v zakulisju, so bistvenega pomena za zagotavljanje nemotenega delovanja vidnejših vidikov vašega podjetja. Zaledna pisarna namreč pomaga ustvariti operativno učinkovitost in zgraditi močne finančne temelje za podjetje. S poenostavljenim, integriranim sistemom in natančnimi podatki lahko izkoristimo ogromno finančnih informacij za optimizacijo vsake poslovne odločitve, ki jo podjetje sprejme. Poslovodno računovodstvo in napovedovanje denarnihtokov je mogoče prilagoditi za uspešno strateško načrtovanje.

Učinkovitost in zanesljivost zaledne pisarne torej zagotavlja zdravje vašega podjetja in vam omogoča, da nadaljujete s tem kar znate najbolje. Pri tem se velja osredotočiti na ključne kompetence podjetja.

Zakaj izbrati zunanje izvajanje?

Ne glede na to, kako težko je prenesti svoje delo na tretje podjetje ali izvajalca, se vselej zavedamo, da je to navsezadnje v najboljšem interesu podjetja, tako v finančnem smislu kot v smislu zmogljivosti človeških virov. Pomembne funkcije kot so obračun plač, računovodstvo, distribucija in storitve prepisovanja itd. so tako pogosto oddane zunanjim izvajalcem, medtem ko se lahko vodje podjetij in njihovi zaposleni osredotočijo na naloge, za katere so bili najeti. Številna podjetja izvajajo zunanje izvajanje, ker jim primanjkuje človeških virov, imajo proračunske omejitve ali pa razlog tiči v drugih gospodarskih dejavnikih. 

Podjetniki lahko izkoristijo različne prednosti zunanjega izvajanja. Privarčevani denar lahko na primer ponovno vložijo v druge vidike svojega poslovanja. Dejstvo, da se podjetje primarno osredotoča na dejavnosti, ki ustvarjajo dohodek, bo pozdravila tudi večina potencialnih vlagateljev. Ker se lahko nekateri poslovni procesi učinkovito prenesejo na zunanje izvajalce, lahko čas in energijo posvetimo usposabljanju in vodenju ekipe medtem, ko naše podjetje raste. 

Ko izboljšamo učinkovitost zalednih pisarn, ne le pripravimo svoje podjetje za uspeh v smislu večje produktivnosti in stroškovne učinkovitosti, temveč tudi omogočimo vodstvenim ekipam, da se osredotočijo na doseganje rezultatovnamesto na kakršno koli notranjo motnjo.

Pravi spletni ponudnik zalednih storitev vam lahko pomaga ustvariti pametno zaledno pisarno in močne finančne temelje za spodbujanje rasti in uspeha vašega podjetja. Zunanji računovodski oddelek kot del vaše zaledne pisarne z opravljanjem vsakodnevnih knjigovodskih in računovodskih nalog sprosti vaš čas, poleg tega pa na podlagi podatkov zagotavlja finančne informacije, ki jih potrebujete za sprejemanje strateško pametnih odločitev za prihodnost vašega podjetja. S pravo kombinacijo ekipe in tehnologije lahko tako svoje podjetje zgradite na močnih finančnih temeljih.

Shopsy zaledna pisarna vam na primer omogoča hitro in pregledno centralno upravljanje poslovanja v mobilni davčni blagajni ter popoln nadzor nad poslovanjem vašega podjetja. Ponujajo vam možnost povezave neomejenega števila blagajn v centraliziran sistem in s tem možnost centralnega zaključevanja blagajn. Na voljo so vam različni vtičniki (vodenje zalog, koledar, izvoz dokumentov itd.), ki vam še dodatno olajšajo in izboljšajo delo v mobilni davčni blagajni Shopsy. Z različnimi vtičniki tako lahko upravljate vse na enem mestu, po potrebi pa jih lahko še naknadno dodajate v vašem uporabniškem računu.

Do zaledne pisarne Shopsy lahko enostavno dostopate preko spleta. Njihovo bogato ponudbo storitev si lahko ogledate tukaj in jo preizkusite še danes!

Bi torej morali ustvariti zaledno središče v svojem podjetju?

Organizacije, ki cenijo uporabniško izkušnjo vedo, da njihove zaledne storitve nudijo neprecenljivo podporo. To je zato, ker razumejo, da močna zadnja linija odraža močnsprednjlinijo.

Ko se odločamo ali bi morali ustvariti centralizirano središče zaledne pisarne, je potrebno upoštevati številne dejavnike ter temeljito oceniti procese podjetja, preden se odločimo za ustvarjanje zalednega vozlišča.

Funkcije vaše zaledne pisarne ključne, saj podpirajo stran vašega podjetja, ki je obrnjena k strankam. Računovodski procesi in sistemi sestavljajo znaten del vsakega okolja zaledne pisarne, zato bo iskanje načinov za poenostavitev vašega knjigovodstva, vodenja evidence zaposlenih in drugih finančnih dolžnosti močno izboljšalo učinkovitost vaše zaledne pisarne.