Kolone osebnih avtomobilov, kombijev in avtobusov se zgrinjajo v Bihać, Veliko Kladušo in Cazin, v glavnem pa so med njimi slovenske in hrvaške registrske oznake. To so kot kaže nove nakupovalne destinacije, kjer se kupuje zlasti vse potrebno za gospodinjstvo - od čistil, do prehrane.
Po poročanju balkanske Al Jazeere so ulice Velike Kladuše, Bihaća in Cazina polne vozil s slovenskimi in hrvaškimi registrskimi oznakami, parkirišča so zasedena in namalokrat po 1 eur, sicer pa lahko tu kupujete z vsemi možnimi valutami - kune, evri, konvertibilne marke, samo da diši po denarju.Ob povratku domov pa je pametno napolniti tudi rezervoar goriva, ki je na voljo po bistveno nižji ceni kot v Sloveniji. V teh krajih trgovski centri rastejo kot gobe po dežju. Samo v Bihaću, v naposredni bližini meje s Hrvaško, jih je vsaj 10, podobno kot tudi v drugih dveh občinah.
V mestni upravi Bihaća vse bolj razmišljajo, da bi to nakupovalno mrzlico izkoristili kot turistično ponudbo. Vse napore vlagajo v to, da bi Bihać izgledal čim lepše, prebivalci pa so izjemno gostoljubni in vedno pripravljeni priskočiti na pomoč. Mestne oblasti razmišljajo, da bi v Bihaću naredili nekakšen italijanski Trst oz. nekdaj popularno "Ponte Rosso".
Vse pogosteje se zlasti v Bihać zgrinjajo organizirani avtobusni prevozi, gneča pa je včasih že skoraj nemogoča. Po poročanju Al Jazeere so zadovoljni vsi - gosti in domačini. Eni zaradi poceni nakupa, drugi zato, ker se vsaj v času praznikov in vikenda v Bosansko krajino in v Bosno in Hercegovino zgrinjajo številni turisti, ki tam puščajo lepe vsote denarja - tako v trgovinah, kot tudi v hotelih in bližnjih restavracijah.