Lidlova Lojtr'ca domačih, razpis za male podjetnike, obrtnike in proizvajalce butičnih slovenskih izdelkov, je presegel vsa pričakovanja. Za potencialnega novega Lidlovega dobavitelja se je prijavilo skoraj 300 pridelovalcev in predelovalcev s skoraj 500 različnimi izdelki.
Strokovna komisija je v dneh od zaključka razpisa pregledala in preizkusila vse prijave ter v ožji krog uvrstila tiste, ki so najbolj presenetile in se bodo že spomladi lahko predstavile kupcem Lidla Slovenija.Kreativnost slovenskih podjetnikov
Velikega odziva so bili v Lidlu Slovenija izjemno veseli, hkrati pa so se potrdila tudi njihova pričakovanja, da po vseh koncih Slovenije nastajajo edinstveni izdelki, ki so plod navdiha, predanosti in velike ustvarjalnosti butičnih proizvajalcev. Prijavitelji prihajajo praktično iz vseh delov Slovenije, prijavljeni izdelki pa lepo odražajo lokalne specifike in tradicijo kraja. »Prijavitelji so dokazali, da smo Slovenci ustvarjalen in podjeten narod, ki si želi priložnosti in jih zna tudi z izkoristiti. Posebej smo se razveselili dejstva, da večina izdelkov izkazuje ekskluzivnost, inovativnost in kreativnost njihovih ustvarjalcev, hkrati pa ohranjajo slovensko tradicijo ter odraža trajnostno naravnanost ter pozornost do okolja,« je ob zaključku razpisa povedal Andrej Vouk, direktor nabave v Lidlu Slovenija.
Večinski del prijavljenih izdelkov predstavljajo prehrambeni izdelki, tako svežega kot hlajenega ali zamrznjenega programa. Odlikovala jih je izjemna pestrost – od domačih štrukljev z različnimi nadevi do pikantnih omak, okusnih mesnih in mlečnih izdelkov, peciva in sladic, sokov iz avtohtonega slovenskega sadja ter vin različnih vinorodnih okolišev, testenin, medu, marmelad in drugih namazov. Nič manj ni zaostajal nabor, predvsem pa velika kreativnost, ki so jo izkazovali ostali izdelki. Leseni izdelki, kot so igrače, uhani in namizne družabne igre, dekorativni izdelki iz sivke in soli, nogavice, kape, šali iz čiste volne, naravna kozmetika, so le nekateri izmed njih.
»Strokovna komisija je v zadnjih dneh imela res težavno delo. Kljub temu, da je preizkušala izdelke iz ožjega izbora, je bil naloga zelo odgovorna. Verjamemo, da bodo Lidlovi kupci prepoznali trud in prizadevanje slovenskih proizvajalcev živilskih in neživilskih izdelkov, da skupaj ohranimo slovensko tradicijo, prehrano, kulturo, slovenske izdelke in posledično gospodarstvo,« je dejal vodja projekta Lidlova lojtr'ca domačih, ki je vodil izbor ter sodeloval s komisijo za izbor izdelkov Leo Oberžan. V komisiji sta poleg direktorja nabave v Lidlu Slovenija, Andreja Vouka, sodelovala tudi dober poznavalec lokalnih okusov Tomaž Kavčič in novinarka, voditeljica ter svetovna popotnica Mojca Mavec.
Prodaja butičnih izdelkov že spomladi prihodnje leto
Lidl Slovenija bo prijavitelje izbranih izdelkov v naslednjih dneh obvestil o izboru in jih povabil na pogovor, kjer bodo podrobneje dogovorili sodelovanje. V Lidlu Slovenija bodo končne izbrane izdelke Lidlove Lojtr'ce domačih v svojih prodajalnah predstavili spomladi 2017 ter s tem manjšim slovenskim dobaviteljem omogočili, da stopijo stopničko višje na »lojtr'ci uspeha«.