medicinska sestra, kartoteka Svet24.si

Zaradi bolniškega staleža vsak dan doma ostane ...

amazon Svet24.si

Amazon obvestil zaposlene, da jih bo počasi ...

3220910q5A960F870BEA4E6C8188C80F00FFC9C2_1200 Necenzurirano

Odpirali račune v Banja Luki in tam dvigovali ...

1748081344-172a2501-1748080826901 Reporter.si

Zakaj se leta 2025 še naprej prepiramo o ...

pogacar Ekipa

Pogačar zagledal tega fantka ob cesti - kar je ...

Ikea_Ljubljana-5_foto_Marko_Delbello_Ocepek Svet24.si

Napaka, ki jo dela večina Slovencev

sng Svet24.si

Novosti, ki vas bodo pustile odprtih ust

Zabavno San Francisco

Facebook v zadnjem četrtletju več kot podvojil dobiček

Piše: Radio Krka/STA

Čas objave:
02.02.2017 14:50

Ameriški spletni velikan Facebook je v zadnjem četrtletju lanskega leta ustvaril 3,7 milijarde dolarjev (3,4 milijarde evrov) dobička, kar je 2,1 milijarde dolarjev več kot v enakem obdobju leta 2015. Število uporabnikov družbenega omrežja se je povečalo za 17 odstotkov na 1,86 milijarde ljudi. Družba za bodoče napoveduje velike investicije.



Prihodki so v zadnjem četrtletju dosegli 8,6 milijarde dolarjev (7,88 milijarde evrov) in bili s tem za tri milijarde dolarjev višji kot v enakem obdobju 2015. Facebook je z rezultati presegel praktično vsa pričakovanja analitikov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Število uporabnikov, ki do svojega računa najmanj enkrat mesečno dostopajo prek mobilnih naprav, se je povečalo za 21 odstotkov na 1,74 milijarde. K skupnim prihodkom od oglaševanja so v zadnjem četrtletju 84 odstotkov prispevala sredstva iz naslova oglaševanja na mobilnih napravah.


Močno rast je Facebook zabeležil v Aziji in Indiji, medtem pa se še vedno trudi vstopiti na kitajski trg, kjer je njegova uporaba prepovedana. "Naša misija je povezati vse na svetu, kar bo dolgoročno težko doseči, če ne najdemo načina za služenje več kot milijardi ljudi na Kitajskem," je analitikom dejal ustanovitelj in prvi mož družbe Mark Zuckerberg.

Družba je sicer napovedala intenzivno investiranje, saj ji je "pravzaprav zmanjkalo prostora za oglaševanje".