profimedia-0810209224 Svet24.si

Po amputaciji noge so Moniki prevoz z rešilcem do...

profimedia-0973659016 Svet24.si

Trump strmoglavil vrednost ameriškega dolarja

evgenij komljanec-Tomaž Primožic-FPA Necenzurirano

Skrivnost ortodonta iz Izole: v eni uri zaračuna ...

klemen bostjancic pl Reporter.si

Klemen Boštjančič v velikem intervjuju: ...

elsnik olimpija Ekipa

Olimpija povozila Maribor. Lep zaslužek na ...

Anamarija Lampič, Mehika Njena.si

Slovenska športnica z dopusta mami v kopalkah

petrol, mohammed, zacetki-na-petrolu Izpostavljeno

To je recept za zadovoljstvo v službi

Zabavno San Francisco

Facebook v zadnjem četrtletju več kot podvojil dobiček

Piše: Radio Krka/STA

Čas objave:
02.02.2017 14:50

Ameriški spletni velikan Facebook je v zadnjem četrtletju lanskega leta ustvaril 3,7 milijarde dolarjev (3,4 milijarde evrov) dobička, kar je 2,1 milijarde dolarjev več kot v enakem obdobju leta 2015. Število uporabnikov družbenega omrežja se je povečalo za 17 odstotkov na 1,86 milijarde ljudi. Družba za bodoče napoveduje velike investicije.



Prihodki so v zadnjem četrtletju dosegli 8,6 milijarde dolarjev (7,88 milijarde evrov) in bili s tem za tri milijarde dolarjev višji kot v enakem obdobju 2015. Facebook je z rezultati presegel praktično vsa pričakovanja analitikov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Število uporabnikov, ki do svojega računa najmanj enkrat mesečno dostopajo prek mobilnih naprav, se je povečalo za 21 odstotkov na 1,74 milijarde. K skupnim prihodkom od oglaševanja so v zadnjem četrtletju 84 odstotkov prispevala sredstva iz naslova oglaševanja na mobilnih napravah.


Močno rast je Facebook zabeležil v Aziji in Indiji, medtem pa se še vedno trudi vstopiti na kitajski trg, kjer je njegova uporaba prepovedana. "Naša misija je povezati vse na svetu, kar bo dolgoročno težko doseči, če ne najdemo načina za služenje več kot milijardi ljudi na Kitajskem," je analitikom dejal ustanovitelj in prvi mož družbe Mark Zuckerberg.

Družba je sicer napovedala intenzivno investiranje, saj ji je "pravzaprav zmanjkalo prostora za oglaševanje".