bencin Svet24.si

Od torka dražji bencin, dizel nekoliko cenejši

jadrnica, bayesian Svet24.si

Tragedija, ki je vzela 7 življenj: luksuzno ...

vladimir pfeifer-robert balen Necenzurirano

Rekordi zasebnih zdravstvenih klinik: kdo si je iz...

vladimir prebilic Saso Svigelj Reporter.si

Drzne politične sanje: Vladimir Prebilič želi ...

Jan Oblak Ekipa

Oblak maha v slovo Madridu? Med snubci slovenskega...

Dejan Krajnc Njena.si

Slovenski glasbenik je prvič postal očka

pecena-piscancja-stegna-z-mladim-krompirjem-belusi-in-cesnom Dober Tek

Enostavna in okusna kosila iz pečice – ideje za...

Šport Ljubljana

Roglič obtožbe zanika in zahteva opravičilo

Piše: Radio Krka/STA

Čas objave:
22.06.2016 15:40

Nizozemska kolesarska ekipa LottoNL-Jumbo, katere član je Primož Roglič, se je odzvala na obtožbe francoske televizije Stade 2, ki je v nedeljo v dokumentarnem filmu o mehanskem dopingu obtožila Rogliča, da je na dirki Strade Bianche in na dirki po Italiji uporabljal kolo z elektromotorjem. Ekipa obtožbe zanika in zahteva opravičilo.

Roglič naj bi si na prepovedan način, z motorjem v kolesu, pomagal že na dirki Strade Bianche, nato pa tudi med zmagovito vožnjo devete etape italijanske pentlje. Stade 2 je v dokumentarnem filmu zatrjevala, da so s pomočjo termalne kamere v Rogličevem kolesu videli elektromotor, sumljiva pa jim je bila zamenjava kolesa pred deveto etapo Gira, ki jo je 26-letni Zasavec dobil. Vse obtožbe je LottoNL-Jumbo zavrnil.

"Na dirki Strade Bianche je imel Primož Roglič zadnje kolo iz nevtralnega servisa in ne iz naše ekipe," je dejal direktor LottaNL-Jumba Richard Plugge.

Roglič je na dirki predrl pnevmatiko, ob njem se je ustavil nevtralni servisni avtomobil organizatorja in mu zamenjal kolo. Nekaj trenutkov kasneje je športni direktor ekipe Jan Boven pripeljal mimo njega, kar je razvidno na omenjeni sporni fotografiji. Roglič se je skupini pridružil, a na naslednjem makadamskem odseku odpadel. Za zmagovalcem je zaostal 25 minut, piše v sporočilu za javnost Zasavčeve ekipe.

Roglič je svojo moč pokazal na uvodnem kronometru Gira d'Italia. Za manj kot sekundo je izgubil proti specialistu Tomu Dumoulinu. Mednarodna kolesarska zveza je testirala njegovo kolo za mehanski doping in ga premerila, če ustreza vsem kriterijem. Odgovorni so to potrdili. V deveti etapi se je Roglič maščeval na 40-kilometrski vožnji na čas po Chiantiju. Po zmagi, imel je tudi srečo z vremenom, je Roglič povedal, da je vozil z rezervnim kolesom," nadaljujejo v obrazložitvi pri nizozemski ekipi.


"Tik pred začetkom kronometra so mu pregledali kolo na podlagi prej omenjenih pravil o velikosti in dolžini kolesa. Čeprav je šlo za enako kolo z enakimi dimenzijami kot na prologu, je Uci tokrat dejal, da ni po pravilih," razlaga Plugge. Zato je Roglič od športnega direktorja Addyja Engelsa, ki je stal 150 metrov stran, dobil rezervno kolo. To je bilo enake dolžine kot prvo in tega je Uci odobril.

Plugge še pravi, da se opisana težava ni pojavila prvič. "Številni kolesarji v kronometrih imajo enake probleme, kronometrsko kolo zavrnejo zaradi dimenzij. Združenje profesionalnih kolesarskih ekip AIGCP je v pogovorih z Ucijem glede merilnih metod."

"Ekipa LottoNL-Jumbo obžaluje te resne obtožbe. Ekipa zahteva popravek in opravičilo celotnemu LottuNL-Jumbu ter Primožu Rogliču," so zaključili pri nizozemski ekipi.