Novi bolidi v formuli 1 so zaradi nižje lege in širše oblike, pa tudi zaradi širših pnevmatik v povprečju hitrejši od dve do pet sekund od lanskih modelov, je za avstrijsko agencijo Apa povedal športni vodja ekipe Mercedes Toto Wolff, ki pa opozarja na veliko neznanko - pnevmatike.
"Najprej moramo videti, kako se bodo obnesle pnevmatike, saj tega še nismo testirali. Ne vemo, kako so vzdržljive in koliko pritiska prenesejo. V najbolj optimalni različici bodo dirkalniki hitrejši do pet sekund," pravi 45-letni Wolff, ki razkriva, da bodo z novo obliko bolidi večje število zavojev lahko speljali z maksimalno hitrostjo, saj dirkalniki še bolje ležijo na asfaltu.Nazadnje je bil v Mercedesovem simulatorju v ponedeljek na dirkališču Montmelo pri Barceloni Britanec Lewis Hamilton. "Lewis mi je potrdil, da zdaj s polno hitrostjo lahko spelje ovinka tri in devet v Montmelu," je povedal Wolff in dodal, da to za tekmovalce pomeni še večji napor zaradi vseh delujočih sil v dirkalniku.
Ob Hamiltonu simulator preizkuša tudi Finec Valteri Bottas, ki je v ekipi zamenjal svetovnega prvaka Nica Rosberga.