profimedia-0937173421 Svet24.si

Več tisoč zaposlenih protestiralo pred sedežem ...

strelec Svet24.si

Strelci: pustolovci, ki sovražijo obveznosti in ...

zlato1 Necenzurirano

V sefu podjetja v lasti Cerkve za deset milijonov ...

22842X1223 Reporter.si

Nov zaplet pri Anžetu Logarju: kompromitirana ...

luka doncic dallas pm Ekipa

Slabe novice iz Dallasa: Luka Dončić bo dlje ...

nusa-cerar Revija Stop

Nuša Cerar: Želim biti obdana z iskrenimi ...

zlatko zahovic Ekipa

Zahović jasno in glasno o reprezentanci, Cesarju ...

Novice

Župani za usklajen nastop 3. razvojne osi

Piše: R.K.

Čas objave:
21.02.2024 08:32

Gradnja tretje razvojne osi je izjemno pomemben nacionalni projekt. Na srednjem delu predvidene cestne povezave je projekt še v fazi načrtovanja oziroma izbire trase med avtocestnima odsekoma A1 Maribor–Ljubljana in A2 Ljubljana–Obrežje pri Novem mestu.

Župani Mestne občine Celje ter Občin Laško, Radeče, Sevnica, Mokronog-Trebelno, Mirna in Trebnje so se danes, 20. februarja 2024, sestali v Laškem, z namenom analize do sedaj izvedenih aktivnosti. Ob tem so podpisali tudi Sporazum o skupnem in usklajenem zastopanju interesov za dokončanje srednjega dela trase tretje razvojne osi.

Ob tem je župan Občine Sevnica Srečko Ocvirk poudaril: »Realizacija projekta bo na osrednjem delu trase imela zelo pozitiven učinek na celosten razvoj. Pričakovati je pospešeno gospodarsko rast, s tem pa ugodne pogoje za priseljevanje prebivalstva. Na območjih občin, ki se nahajajo ob predvideni trasi na srednjem delu tretje razvojne osi, je obstoječa državna cestno-prometna infrastruktura izrazito podhranjena, zato so pričakovanja še toliko večja. Župani ob tem prepoznavamo pomembnost ustreznega načrtovanja trase na srednjem delu, tudi v kontekstu gospodarskega in družbenega razvoja naših lokalnih skupnosti.«

Občina Sevnica si prizadeva za nadaljevanje umeščanja srednjega dela tretje razvojne osi v prostor, in sicer po kombinirani varianti V1 in V2, ki Sevnico preko Radeč in Zidanega Mosta povezuje s Celjem, v nasprotni smeri pa po Mirnski dolini z avtocestnim priključkom v Trebnjem. Ta trasa še najbolj izpolnjuje kriterije cestno-prometne povezave kot razvojne sile, ki bo imela močan gospodarski in družben vpliv na lokalni prostor. Ta predlagana trasa hkrati sledi obstoječim prometnim koridorjem, s čimer vsak novo zgrajen odsek pomeni bistveno pridobitev v posodobitvi cestno-prometne infrastrukture za sevniško občino.