Napoved ravni prašnih delcev v ozračju za četrtek zjutraj Svet24.si

Najprej pošiljka puščavskega prahu, nato ...

letalo Svet24.si

Letalska družba uvaja obvezno nakupovanje ...

Srečko Štefanič foto MLS Necenzurirano

Melamin toži družino pokojnega delavca, ...

1748433142-cr3a0294-1748433068355 Reporter.si

Politika se dela pod mizo po gostilnah, ne na ...

doncic-jokic Ekipa

Sloveniji vzel 3(!) igralce za EuroBasket, zdaj ...

Back to School kolekcija Deichmann Njena.si

Takšne superge bomo nosili to jesen

O-Divaca_Mitnica__7RV2989_BeGR8-Media Svet24.si

5 idej za zabaven in poučen jesenski izlet po ...

Novice Portorož

Zmagovalec marketinške odličnosti 2016 Adria Mobil

Piše: Radio Krka/STA

Čas objave:
01.06.2016 05:18

Društvo za marketing je sinoči v okviru Slovenske marketinške konference v Portorožu podelilo nagrade marketinška odličnost 2016. Veliki zmagovalec je družba Adria Mobil, zmagovalca v svojih kategorijah pa sta še družbi Lidl Slovenija in Medex, so sporočili iz društva.

Adria Mobil je veliki zmagovalec in zmagovalec v kategoriji velikih podjetij z glavnino poslovanja med podjetji ter med podjetji in s strankami. Lidl Slovenija je zmagovalec v kategoriji velikih podjetij z glavnino poslovanja s strankami, Medex pa v kategoriji malih in srednje velikih podjetij v segmentu poslovanja med podjetji in s strankami.

V finale izbora so se uvrstila še podjetja Lumar, Špica International, Krka, Renault Nissan Slovenija, Simobil in Zavarovalnica Triglav.

Nagrajeni in finalisti po navedbah organizatorjev "stremijo k celoviti marketinški naravnanosti, kjer velja, da je marketing vse: vsak kontakt, interni procesi, ki so osredotočeni na zadovoljevanje uporabnikov in grajenje dolgoročnih odnosov z njimi, razumevanje potreb".

"Marketing je ključna povezovalna funkcija v podjetju, marketing so vse aktivnosti, ki omogočajo doseganje rezultatov. To je tudi bistvo, ki ga odseva nagrada marketinška odličnost," so zapisali.

Na marketinški konferenci, ki bo potekala še v sredo, so podelili tudi nagrado marketinški up 2016 za najboljše magistrsko delo s področja marketinga, ki sta jo prejeli dve nagrajenki, Alenka Cok in Nadja Djuričič, ki sta magistrirali na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.