Društvo za marketing je sinoči v okviru Slovenske marketinške konference v Portorožu podelilo nagrade marketinška odličnost 2016. Veliki zmagovalec je družba Adria Mobil, zmagovalca v svojih kategorijah pa sta še družbi Lidl Slovenija in Medex, so sporočili iz društva.
Adria Mobil je veliki zmagovalec in zmagovalec v kategoriji velikih podjetij z glavnino poslovanja med podjetji ter med podjetji in s strankami. Lidl Slovenija je zmagovalec v kategoriji velikih podjetij z glavnino poslovanja s strankami, Medex pa v kategoriji malih in srednje velikih podjetij v segmentu poslovanja med podjetji in s strankami.V finale izbora so se uvrstila še podjetja Lumar, Špica International, Krka, Renault Nissan Slovenija, Simobil in Zavarovalnica Triglav.
Nagrajeni in finalisti po navedbah organizatorjev "stremijo k celoviti marketinški naravnanosti, kjer velja, da je marketing vse: vsak kontakt, interni procesi, ki so osredotočeni na zadovoljevanje uporabnikov in grajenje dolgoročnih odnosov z njimi, razumevanje potreb".
"Marketing je ključna povezovalna funkcija v podjetju, marketing so vse aktivnosti, ki omogočajo doseganje rezultatov. To je tudi bistvo, ki ga odseva nagrada marketinška odličnost," so zapisali.
Na marketinški konferenci, ki bo potekala še v sredo, so podelili tudi nagrado marketinški up 2016 za najboljše magistrsko delo s področja marketinga, ki sta jo prejeli dve nagrajenki, Alenka Cok in Nadja Djuričič, ki sta magistrirali na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.