ognjemet Svet24.si

V pozdrav novemu letu bodo razstrelili hotel

strelec Svet24.si

Kako bo obdobje strelca do 21. 12. vplivalo na vsa...

damjan žugelj Necenzurirano

Afera slovenski Watergate: zakaj je preiskava ...

1663796110-042mv Reporter.si

Mirko Mayer mora bivši zaročenki plačati ...

viole olimpija maribor Ekipa

Denarna kazen in brez navijačev: To so posledice ...

blanka2 Njena.si

Blanka z domačim hujšanjem prekašala vse?

vlatko cancar Ekipa

Trener Denverja povsem strt zaradi Čančarja, kar...

Novice

Zmagala je ideja »Ležalka za na plažo«

Piše: Javno podjetje Komunala Brežice

Čas objave:
12.02.2018 10:53

V Javnem podjetju Komunala Brežice se zavedajo, kako pomembno je ozaveščanje uporabnikov o omejenosti naravnih virov ter spodbujanje trajnostnega razvoja in ponovne uporabe, zato so izvedli javni natečaj »Odpadno je prodajno«. S tem so želeli spodbuditi posameznike k premisleku, kaj uporabnega in hkrati tržno zanimivega bi lahko naredili iz odpadkov.

Na natečaj so se s svojimi idejami prijavili inovativni ustvarjalci, strokovna komisija pa je pri ocenjevanju prijavljenih del upoštevala izvirnost predloga, tržno uporabnost ter kako celovito in vsebinsko naravnano je bilo delo. V naštetem jih je najbolj prepričal projekt Romane Srpčič iz Brežic, ki je na natečaju sodelovala s predlogom »Ležalka za na plažo«. Zmagovalka je za nagrado prejela darilni bon v vrednosti 250 evrov, v Komunali Brežice pa upajo, da bo natečaj tudi v nadaljnje ljudi spodbudil k iskanju idej, kako je lahko odpadno tudi prodajno.

Komunala Brežice upravlja sedem javnih vodovodnih sistemov, tri kanalizacijske sisteme, občinske in zasebne večstanovanjske objekte ter poslovne prostore, 182 ekoloških otokov za ločeno zbiranje odpadkov, pokopališče in tržnico v Brežicah. V prvi vrsti je inovativno, družbeno odgovorno in okolju prijazno podjetje.

Natečaj »Odpadno je prodajno« je le eden od številnih projektov, s katerim širijo svoje poslanstvo o zagotavljanju kakovostnega bivanja v zdravem in čistem okolju. Zelo odmevne so tudi njihove akcije »Plastična vrečka si ne zasluži všečka«, »Zdravo – bolj zdravo – voda iz pipe«, »Prinesi – odnesi« in »Za čisto okolje vozim na jedilno olje«.