smokulja2 Svet24.si

Po terasi se je plazila kača, mislili so, da je ...

boeing Dreamliner Svet24.si

Nova drama na nebu: pilot na boeingu zaznal ...

pogorelc Necenzurirano

Župan Ribnice, žrtev napada na veselici, se s ...

kordis jansa Reporter.si

Rožljanje z referendumom: bo Janša Kordišu ...

ilicic koper Ekipa

Iličić Professore: Koper spektakularno pozdravil...

Ikea_Ljubljana-5_foto_Marko_Delbello_Ocepek Svet24.si

Napaka, ki jo dela večina Slovencev

pot-neustavljivih, petrol, andreja-gregorcic, martina-svab, 80-let Svet24.si

Kaj nam povedo analize goriv?

Novice Kočevje

Zaradi previsokih stroškov v Kočevju zaključujejo projekt ToyotaGo

Piše: STA

Čas objave:
21.03.2023 13:22

V občini Kočevje so se odločili, da bodo zaradi previsokih stroškov, ki so v celoti padli na občinski proračun, zaključili projekt prevozov na zahtevo, poimenovan ToyotaGo. Odločitev ni bila lahka, saj so uporabniki tovrstno obliko mobilnosti sprejeli za svojo ter je številnim olajšala vsakdan in prihranila marsikatero pot, so zapisali na občini.

V Kočevju so pionirski projekt prevozov na zahtevo, prilagojen za uporabo na podeželju, izvajali od začetka aprila lani. Do maja je bil za vse uporabnike brezplačen, nato pa so storitev začeli zaračunavati, a po ugodnih cenah. Avtomobile je zagotavljala Toyota, skupaj z Zavodom Sopotniki pa so razvili aplikacijo za naročanje prevozov.

Po letu dni izvajanja so se v občini odločili, da projekt ustavijo. "Cilji, da poleg starejših dosežemo še mlajše uporabnike, starše, ki so prevoze koristili za mobilnost svojih otrok, ter dnevne migrante, so bili doseženi. Ekonomija obsega, demografska struktura prebivalstva in tip poselitve pa stroške prevoza po potniku dvigujejo na več desetkratnik tistega v urbanem okolju, kar nam onemogoča, da bi z izvajanjem storitve nadaljevali brez državnih subvencij," so navedli.



Kot ugotavljajo, bi tovrstni projekti potrebovali pomoč države, zato bodo njihovi napori v prihodnje usmerjeni v iskanje državne podpore pri financiranju projekta oziroma omogočanja subvencij za tovrstne prevoze, kot jih organizirane oblike javnega potniškega prometa že imajo.

V Toyoti pravijo, da bodo z implementacijo storitve, ki so jo razvili v Kočevju, nadaljevali na drugih območjih Slovenije. "Kočevje je bilo eno leto mobilnostni laboratorij, ki nam je omogočal razvoj in pridobivanje neprecenljivih izkušenj s področja spoznavanja in vpeljave novih mobilnostnih navad. Kljub temu da z izvajanjem ToyotaGo zaključujemo, verjamemo, da smo postavili trdne temelje za razvoj tovrstnih storitev v prihodnosti ter orodje za omogočanje nadstandardnih storitev prebivalcem periferije ter s tem oživljanje in pomlajevanje podeželja," besede direktorja Toyote Slovenija Gregorja Mauka povzema sporočilo za javnost.