Poslušalec Gorazd se je na nas obrnil z zahvalo medicinskemu osebju novomeške bolnišnice.
Kot je zapisal Gorazd, si je včeraj dopoldne s krožno žago prerezal zadnji členek palca na levi roki. Potem, ko so ga oskrbeli v dežurni ambulanti ZD Trebnje, se je zdravljenje nadaljevalo na urgenci v Novem mestu. »Celotna oskrba s kirurškim posegom vred je potekala izredno učinkovito, osebje je bilo vljudno in prijazno z visoko stopnjo profesionalne empatije in razumevanja. V trenutkih med posamičnimi fazami sem lahko opazil enako ravnanje z vsemi pacienti. Iskreno se zahvaljujem vsem, še posebej ekipi na urgenci in kirurgu dr. med. Boštjanu Lahu, ki mi je sestavil nesrečni prst. Vsi pa so s svojim zglednim ravnanjem poskrbeli za moje dobro počutje kljub boleči nezgodi,« je zapisal poslušalec in poudaril, da mu ta izkušnja, skupaj z nekaj drugimi v preteklih desetih letih, utrjujejo prepričanje, da je v javnem zdravstvu mogoče z razumnimi organizacijskimi (in ne samo s finančnimi) posegi ter s profesionalno empatijo doseči zadostno učinkovitost za zadovoljstvo vseh bolnikov in tudi zdravstvenega osebja.