MIjo Peranović Svet24.si

76-letni Mijo se je od doma odpeljal v rdečem ...

vesolje Svet24.si

Astro nasveti za nov teden: pod retrogradnim ...

1664390906-26112006-ff2da393ff299105f72110c6bc3933f6 Necenzurirano

Bivši prvi operativec SDS o razhodu z Janšo, ...

1731758006-172a8138-1731757847399 Reporter.si

Načrt politične likvidacije: bo Eva Irgl zabila ...

slovenija sesko 1 Ekipa

Ponarejeni slovenski dresi: Pazite, kaj kupujete, ...

lea plut mediaspeed Njena.si

MasterChef: Umrla je manekenka Lea Plut

vlatko cancar Ekipa

Trener Denverja povsem strt zaradi Čančarja, kar...

Novice Ljubljana

Z medijsko kampanjo do bolj aktivnih očetov

Piše: STA

Čas objave:
17.04.2021 15:13

Ministrstvo za delo in Mirovni inštitut sta v sklopu projekta Očka v akciji začela izvajati medijsko kampanjo pod sloganom Aktivni očetje obračamo svet na bolje. Mlade očete in tiste, ki bodo to še postali, nagovarja, naj se vključijo v družinsko življenje in prevzamejo svoj del bremen, ki jih prinaša.

Enakomerno porazdeljena skrb za otroke je koristna za oba starša, otroke, delodajalce in družbo v celoti, so poudarili na Mirovnem inštitutu. Projekt Očka v akciji, ki ga koordinira ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti in poteka med marcem 2020 in avgustom 2022, naj bi denimo pripomogel k zmanjšanju neenakosti med spoloma pri delitvi plačanega in neplačanega dela in pri izrabi različnih dopustov.

Kot so spomnili na inštitutu, so glede na raziskave odnosi z otroki in partnerkami zaradi dejavnega vključevanja očetov v družinsko življenje boljši, ženske pa imajo več možnosti za enakopravno sodelovanje na trgu dela. Tudi otroci imajo pozitiven zgled in je zato večja verjetnost, da bodo v odrasli dobi vključeni starši.

Za uspešno aktivno očetovstvo je pomembno, da država izvaja evropsko direktivo o usklajevanju poklicnega in zasebnega življenja staršev ter oskrbovalcev, da delodajalci tudi očetom omogočajo ravnovesje med delom in zasebnim življenjem, posameznice in posamezniki pa se morajo hkrati pri iskanju tega ravnovesja otresti stereotipov.



Na malih ekranih v okviru medijske kampanje že predvajajo TV spot, ki bo do konca aprila in v maju ter znova jeseni ozaveščal o pomenu aktivnega očetovstva. V pripravi pa je tudi snemanje dokumentarnega filma, v katerem bodo poleg podpornikov projekta sodelovali različni strokovnjaki, predstavniki delodajalcev in zaposleni očetje.

V sklopu projekta bodo potekala tudi usposabljanja za delodajalce o pozitivnih vidikih usklajevanja dela in zasebnega življenja ter fokusne skupine s tistimi, ki so že očetje ali pa bodo to šele postali.

Podporniki akcije so televizijski voditelj in model David Urankar, smučarski skakalec Robert Kranjec ter poklicni plesalec in koreograf Miha Vodičar. Svojo podporo projektu pa so do zdaj izrazili tudi drugi znani očetje. Njihov pogled na aktivno očetovstvo je mogoče spoznati na spletni strani www.ockavakciji.eu in na Facebooku, so še zapisali na Mirovnem inštitutu, ki je partner projekta.