Pred tednom dni smo poročali o tem, da mestna občina Novo mesto novomeškemu zdravstvenemu domu kljub sklenjeni pogodbi ni nakazala niti evra od parkirnin, kljub temu, da je projekt urejanja parkirišč ob tem javnem zavodu financiral zdravstveni dom sam. Kot vse kaže, pa bo denar v roku enega meseca vrnjen Zdravstvenemu domu, kot je to zahteval svet zavoda.
Pred novinarje sta danes stopila novomeški župan Gregor Macedoni in direktorica Zdravstvenega doma Novo mesto Alenka Simonič predvsem z namenom razjasniti situacijo oz. zmedo, ki je nastala okrog parkirišč ob Zdravstvenem domu Novo mesto.Kot je navedel župan, je šlo za investicijo, ki je bila namenjena urejanju okolice novomeškega zdravstvenega doma na nepremičninah, ki so v lasti Mestne občine Novo mesto. Župan MONM Macedoni se je s takratnim vodstvom Zdravstvenega doma Novo mesto dogovoril, da zdravstveni dom v sklopu celovitega urejanja na tej nepremičnini uredi tudi parkirišča. Ker je MONM lastnica zemljišč, je bilo za izdajo gradbenega dovoljenja med ZD in MONM potrebno skleniti pogodbo o prenosu stavbne pravice za določen čas, to je do leta 2025 - sklenjena je bila v letu 2015. In v tem času naj bi se investicija v izgradnjo parkirišč Zdravstvenega doma tudi povrnila. "MONM se zato skladno s pogodbo z ZD že nekaj mesecev aktivno dogovarja, kako bo zaprla povrnitev investicije in tega ni začela reševati v zadnjih dneh ali na zahtevo sveta zavoda," je povedal župan Macedoni.
Kot je navedel in tudi v pogodbi pokazal župan, pa je v pogodbi jasno določeno, da bo na teh parkiriščih MONM izvajala sistem javnega parkiranja in nikoli ni bilo nikjer navedeno, da denar od parkiranja ostane ZD ali, da se bo investicija pokrivala iz naslova parkirnin.
Macedoni je ponovil, da se z vodstvom zdravstvenega doma pospešeno dogovarjajo o povračilu investicije v javna parkirišča.
Po zagotovili direktorice Zdravstvenega doma Novo mesto Alenke Simonič naj bi se to zgodilo v roku enega meseca. Da je potrebno zadevo uredit, od vodstva zahteva tudi svet javnega zavoda. Investicija je takrat stala od 600 do 700 tisoč evrov, del tega denarja pa je bilo namenjenega za ureditev javnih parkirišč.