poledica, led Svet24.si

Pozabite na sol, s tem odstranite led brez ...

bolečina, glava, ženska Svet24.si

To so znaki možganske kapi, ki jih ne smete ...

1674830643-dsc08912-1674830593040 Necenzurirano

Odzval se je UKC Maribor: rekorderja med radiologi...

miha brejc Reporter.si

Izobčeni Janšev obveščevalec v novem romanu o ...

vuelta Svet24.si

Roglič že študira traso Vuelte: Sedem gorskih ...

Zlata rozga Svet24.si

Manj znani rastlini, ki sta izjemno cenjeni v ...

komptech, ljutomer, odprtje-novega-skladišča Vestnik

Prlekija postaja središče okoljskih tehnologij v...

Novice

V jubilejnem letu izdelan 55-tisoči van in 100-tisoči avtodom

Piše: Adria Mobil d.o.o.

Čas objave:
13.05.2025 06:35

Leto 2025 je za Adrio Mobil jubilejno v mnogih pogledih – tako je bila pred 60imi leti razvita in izdelana prva počitniška prikolica pod blagovno znamko Adria, mineva pa tudi 20 let od izgradnje nove tovarne, 20 let od razvoja ikonične počitniške prikolice Action in prvega integriranega avtodoma Vision.

Jubilejno leto bo v podjetju zaznamovano tudi z dejstvom, da sta bila v letošnjem letu izdelana in prodana že 55-tisoči van ter 100-tisoči avtodom pod blagovno znamko Adria. Spomnimo – čeprav je bila blagovna znamka Adriatik, pod katero smo sprva tržili segment avtodomov, registrirana že daljnega leta 1968, je zaradi zahtevnih gospodarskih razmer proizvodnja avtodomov stekla kar nekaj let pozneje. Med leti 1986 - 1992 je proizvodnja tako potekala v belgijskem Deinzeju, začetek proizvodnje avtodomov v Novem mestu se je začel v letu 1998, pričetek proizvodnje vanov v novomeški tovarni pa sega v leto 1995. Zanimiv je tudi podatek, da je bilo v 60 letih pod blagovno znamko Adria izdelanih in prodanih že več kot 725 tisoč počitniških vozil – počitniških prikolic, avtodomov in vanov.

»Veseli me, da smo prav v jubilejnem letu dosegli ta dva pomembna mejnika; po eni stran ta podatek potrjuje, da je Adria med najbolj prepoznavnimi znamkami v Evropi, po drugi strani pa je to zaveza, da bomo z vlaganji v produktni razvoj tudi v prihodnje kreirali trende na trgu ter upravičevali zaupanje naših kupcev«, je ob tem mejniku izpostavil Gregor Adler, generalni direktor Adrie Mobil.