Vodstvo Arrive Slovenija in stavkovni odbor bosta danes spet poskusila zbližati stališča. Kot so sporočili iz družbe, se bosta danes dopoldne obe strani znova sestali, po sestanku pa bo direktor in predsednik uprave skupine Arriva Slovenija Bo Karlsson dal izjavo za medije.
Po zadnjih podatkih, ki so jih posredovali danes, je včeraj od 970 voznikov, ki jih zaposluje Arriva Slovenija, stavkalo le 83 voznikov, skoraj vse linije pa so kljub temu obratovale nemoteno.V družbi Arriva Dolenjska in Primorska je stavkalo sedem voznikov (vsi z območja Kopra), Arriva Štajerska 27 (16 iz Maribora in 11 iz Slovenske Bistrice), v družbi Alpetour pa 49 voznikov.
Pisno izjavo,k ki jo je po sestanku vodstva s stavkovnim odborom podal direktor in predsednik uprave skupine Arriva Slovenija, Bo Karlsson, objavljamo v celoti:
" Dovolite da se najprej vsem našim potnikom iskreno opravičim za povzročene nevšečnosti zaradi včerajšnje stavke voznikov skupine Arriva Slovenija. Upam, da večina naših potnikov stavke ni občutila, saj so včeraj skoraj vse linije obratovale nemoteno, ker 86% vseh naših voznic in voznikov ni udeležilo stavke.
Tudi na današnjem srečanju smo stavkovnemu odboru podali 2 predloga za mirno rešitev spora in ustavite stavke. Prvi je vključitev tretje stranke oz rešitev spora s pomočjo mediacije, drugi je predlog, da se stavkovni odbor vključi v pogovore in socialni dialog, ki že poteka z ostalimi sindikati po posameznih družbah skupine Arriva Slovenija. Stavkovni odbor je oba predloga zopet zavrnil.
Poudarjamo, da so zahteve stavkovnega odbora nerazumne in nerealne. Skupina Arriva na izsiljevanje in vsiljevanje takih zahtev stavkovnega odbora ne more in ne bo pristalo. Trdno sem prepričan, da je vključitev tretje osebe in nadaljevanje socialnega dialoga lahko rešitev nastale situacije. Uveljavitev zahtev stavkovnega odbora bi po pomenilo več kot 65% dvig stroška dela voznikov in posledično višje stroške poslovanja, predvsem pa nekonkurenčnost podjetij skupine Arriva Slovenija na trgu.
Dejstvo je da so plače voznikov v skupini Arriva Slovenija primerljive s plačami v ostalih avtobusnih podjetjih v Sloveniji. Vodstvo skupine Arriva Slovenija ni nikoli oporekalo želji oz. predlogom zaposlenih tudi po zvišanju plač. Vendar smo mnenja da je to vprašanje potrebno reševati na nacionalnem nivoju, da bo sprememba vključevala vse voznike v Sloveniji.
Tudi vprašanji obveznega dodatnega pokojninskega zavarovanja in določanje pravic iz naslova delovnega časa voznikov, ki vozijo avtobusne linije do 50 kilometrov je potrebno reševati na nacionalnem nivoju. Danes je je vodstvo s stavkovnim odborom skušalo doseči dogovor glede minimuma delovnega procesa, ki se mora izvajati v času stavke. Trenutno je ta določen le enostransko s strani stavkovnega odbora. Dogovor je nujen zaradi narave dejavnosti, saj tudi potniki potrebujejo jasne informacije kdaj avtobusi vozijo in kdaj ne. Rad bi se javno zahvalil tistim voznicam in voznikom, ki delajo. Razumejo sporočilo vodstva, da stavka ni primerno sredstvo za doseganje ciljev ter da vodstvo na izsiljevanje in vsiljevanje nerazumnih in nerealnih zahtev stavkovnega odbora ne more in ne bo pristalo.
Moj apel tistim, ki danes stavkajo, razumevajoč njihovo pravico do tega ravnanja, naj si bo razlog zanjo, tak ali drugačen, je, da se vrnejo na delovna mesta in da pomagajo, da s skupnimi močmi, pogovore nadaljujemo in končamo kot uspešna organizacija, ki bo imela prihodnost tudi v bodoče.«