otroci prvi razred Svet24.si

Nič več šolskega sejma: oče poklical ...

Obeski za ključe The Monsters Svet24.si

Starši, pozor: Slovenski trgovec odpoklical ...

kresal senica Necenzurirano

Odvetnik Miro Senica v finančnih težavah. Koliko...

erika znidarsic ss Reporter.si

Hud udarec za Eriko Žnidaršič: Počivalšek je ...

robert hrgota Ekipa

Hrgota udaril po zvezi: To je farsa, sploh ne vem ...

nobel Svet24.si

Nobelova nagrada za fiziko gre znanstvenikom za ...

ženska v avtomobilu s kavo Vestnik

Toliko časa Slovenci preživimo v avtomobilu!

Novice Kočevje/Grosuplje/Novo mesto/Metlika

Ukinili 15 neustrezno zavarovanih železniških prehodov

Piše: STA

Čas objave:
13.04.2018 16:58

Ministrstvo za infrastrukturo je ukinilo 15 neustrezno zavarovanih in potencialno nevarnih nivojskih prehodov po vsej Sloveniji. Na teh prehodih tako ne bo več mogoče prečkati železniške proge.

Na glavni železniški progi Divača-Cepišče Prešnica so ukinili tri nivojske prehode. Po tri prehode so ukinili tudi na regionalnih železniških progah Grosuplje-Kočevje in Rogatec-Stranje-Grobelno.

Po en nivojski prehod so ukinili na glavnih železniških progah Pivka-Ilirska Bistrica in Zidani Most-Šentilj ter na regionalnih železniških progah Celje-Velenje, Imeno-Stranje, Ljutomer-Gornja Radgona in Metlika-Novo mesto-Ljubljana. Razlogi za ukinitve teh prehodov so predvsem slaba preglednost prehodov oziroma ureditve povezovalnih poti.

105055_174843_vlak_tiri_smrt_rkrka1.jpg

Pravilnik o nivojskih prehodih določa, da se nivojske prehode uredi z avtomatskimi napravami za zavarovanje. Tiste prehode, ki niso zavarovani, pregleda komisija za nivojske prehode. Ta po pregledu poda oceno o ukinitvi oziroma preureditvi prehoda. Tako so na podlagi ugotovitev komisije ukinili 15 nivojskih prehodov.

Kot so še zapisali na spletni stran ministrstva za infrastrukturo, se nivojski prehodi običajno preuredijo ob izgradnji povezovalne ceste ali prvi rekonstrukciji oziroma nadgradnji železniške proge ali po izgraditvi izven-nivojskega križanja. Razlog za tovrsten način dela je predvsem večje število infrastrukturnih projektov, cest in železnic.

Pri tem so kot primer izpostavili posodobitev proge Pragersko-Hodoš, kjer so uredili vseh 78 nivojskih prehodov. 32 od teh so ukinili, 27 so jih modernizirali oziroma zavarovali z avtomatsko napravo za zavarovanje, 19 prehodov so uredili izven-nivojsko. S tem so zagotovili bistveno večjo varnost.