20251116_Brand_E-Auto_Hofer_000 Svet24.si

Požar na hitri polnilnici v trenutku pogoltnil ...

plauru Svet24.si

Po ruskem napadu na pristanišče evakuirali ...

2E5A6895-2048x1366 Necenzurirano

Logar, Prebilič in Lotrič so v prvi vrsti ...

janez jansa pl Reporter.si

Janša: Eva Irgl mi je pred prestopom rekla, da ...

dr congo Svet24.si

Kongo po senzaciji na pragu prvega svetovnega ...

medex, propolis Svet24.si

Ta naravni izvleček skrajša simptome prehlada za...

profimedia-0297005387 Svet24.si

Kam z odpadnimi baterijami? Ne boste verjeli, kako...

Novice

Tudi v Kopru, Mariboru in Novem mestu akcija »Vidno ima vedno prav« za večjo vidnost najranljivejših udeležencev v prometu

Piše: Oglasno sporo

Čas objave:
03.01.2022 06:04

Potem, ko je zavarovalnica Generali decembra že v Ljubljani osveščala, kako pomembna je vidnost najranljivejših v prometu z akcijo »Vidno ima prav«, nadaljuje te dni še v Mariboru, Kopru in Novem mestu. Tudi v teh mestih namreč lahko opazite plakat s svetlobno 3d-zebro.

V zavarovalnici Generali nadaljujejo svojo skrb za varnost in predvsem vidnost najranljivejših udeležencev v prometu – pešcev, otrok in kolesarjev, še v nekaterih slovenskih mestih. Domiselna svetlobna 3D-zebra, ki se prižge, ko se pešci ali kolesarji približajo plakatu z naslovom akcije »Varno ima vedno prav«, sedaj sveti tudi v Mariboru, Kopru in Novem mestu.

»Voznike, predvsem pa pešce, kolesarje in najmlajše udeležence v prometu opozarjamo, kako pomembno je, da so v teh zimskih dneh, ko tema nastopi prej, dobro vidni. Svetlobna 3D-zebra in akcija Vidno ima vedno prav je nekakšno logično nadaljevanje naših aktivnosti, ki jih izvajamo za večjo varnost udeležencev v prometu. Septembra smo namreč skupaj z Zavodom Varna pot in občinami Velenje, Ptuj in Ljubljana na območjih umirjenega prometa v naštetih mestih postavili prve 3D prehode za pešce v Sloveniji in začeli kampanjo Varno ima vedno prav,« sporočajo iz zavarovalnice Generali.

Vse do 17. januarja 2022 pa je na spletni strani www.generali.com mogoče sodelovati v nagradni igri, ki prinaša simpatične nagrade. Ob spoznavanju nasvetov za večjo vidnost v prometu, si lahko sodelujoči zagotovijo lepe, predvsem pa uporabne nagrade – da bodo v prihodnje v prometu še bolje vidni.

GENERALI, d. d., ki je v Sloveniji prisotna od leta 1997, je vodilna mednarodna zavarovalnica v Sloveniji in del Skupine Generali. Skupina Generali je eden največjih svetovnih ponudnikov zavarovanj in upravljanja premoženja. Ustanovljena je bila leta 1831, prisotna je v 50 državah sveta, s skupnim prihodkom od premij, ki je leta 2020 presegel 70,7 milijard evrov. S skoraj 72.000 zaposlenimi po vsem svetu in 65,9 milijoni strank ima Skupina vodilni položaj v Evropi in vedno bolj pomembno pozicijo na trgih Azije in Latinske Amerike. V Avstriji, Srednji in Vzhodni Evropi ter Rusiji Skupina deluje preko svoje regionalne pisarne v Pragi. V 13 državah je ena izmed treh glavnih zavarovalnic. Ob zavezi k trajnostnemu delovanju, je Generalijeva ambicija postati vseživljenjski partner svojim strankam, ki ponuja inovativne in prilagojene rešitve v edinstveni distribucijski mreži.