profimedia-0937173421 Svet24.si

Več tisoč zaposlenih protestiralo pred sedežem ...

strelec Svet24.si

Strelci: pustolovci, ki sovražijo obveznosti in ...

902430_1698149615-snezic2-16981495925 Necenzurirano

Še 52. tožba Roka Snežiča: od nas zahteva 10 ...

22842X1223 Reporter.si

Nov zaplet pri Anžetu Logarju: kompromitirana ...

urska zigrat tadej pogacar Ekipa

Urška Žigart spregovorila o morebitnem ...

nusa-cerar Revija Stop

Nuša Cerar: Želim biti obdana z iskrenimi ...

vlatko cancar Ekipa

Trener Denverja povsem strt zaradi Čančarja, kar...

Novice Pariz/Novo mesto

Reuters: Začetek proizvodnje novega električnega twinga z letom 2026 v Novem mestu

Piše: STA

Čas objave:
03.04.2024 10:07

Francoski avtomobilski proizvajalec Renault bo v okviru svoje enote električnih vozil Ampere ta mesec zagnal inženirska dela na cenovno bolj dostopnem modelu novega električnega twinga, množična proizvodnja pa bo stekla leta 2026 v Renaultovi tovarni Revoz v Novem mestu, informacije neimenovanih virov povzema tiskovna agencija Reuters.

V Renaultu so osnovni koncept vozila neuradno oblikovali prejšnji teden. Ampere naj bi zdaj začel izbirati dobavitelje, oblikovati prototipe in prilagajati proizvodnjo.

Francoski avtomobilski velikan si sicer prizadeva skrajšati čas razvoja novih modelov, ki je doslej v povprečju znašal pet let. Električno različico megana je denimo razvil v štirih letih, električno novo različico "petke", ki bo naprodaj letos, pa v treh letih, na svoji spletni strani piše Reuters.

Da bi pospešil razvoj električnega twinga, bodo Renaultovi inženirji število sestavnih delov avtomobila znižali za 20 odstotkov, in sicer tako, da bodo uporabljali bolj generične komponente, je minuli mesec za francoski časnik Les Echos dejal tehnološki vodja v družbi Gilles Le Borgne.



Proizvodnja novega električnega twinga naj bi potekala v novomeškem Revozu, kjer zdaj sestavljajo aktualni električni model Twingo ZE.

V Renaultu sicer informacij uradno ne komentirajo. V zadnjih 30 letih so po svetu prodali prek štiri milijone twingov na fosilna goriva in električni pogon.

Francoski velikan si tako kot druga evropska avtomobilska podjetja prizadeva za razvoj cenovno dostopnejših manjših električnih vozil, ki bi stala manj kot 20.000 evrov, in se tako postaviti po robu kitajskim tekmecem, kot je BYD. Kitajci namreč s svojimi električnimi avtomobili vse uspešneje prodirajo tudi na evropski trg.