profimedia-0937173421 Svet24.si

Več tisoč zaposlenih protestiralo pred sedežem ...

strelec Svet24.si

Kako bo obdobje strelca do 21. 12. vplivalo na vsa...

damjan žugelj Necenzurirano

Afera slovenski Watergate: zakaj je preiskava ...

1663796110-042mv Reporter.si

Mirko Mayer mora bivši zaročenki plačati ...

luka doncic dallas pm Ekipa

Slabe novice iz Dallasa: Luka Dončić bo dlje ...

tilen-lotrič -1 Revija Stop

Tilen Lotrič božične okraske kupil že oktobra

vlatko cancar Ekipa

Trener Denverja povsem strt zaradi Čančarja, kar...

Novice Radeče

Rekonstrukcija glavne ceste Zidani Most - Radeče v polnem teku

Piše: STA

Čas objave:
21.07.2021 10:46

Gradbena dela v okviru rekonstrukcije 1,2 kilometra glavne ceste Zidani Most - Radeče so v polnem teku. Trenutno je na gradbišču izveden posek dreves in grmovja po celotni trasi ceste, na začasno traso je prestavljen telekomunikacijski vod, izvedeni so tudi zaščita gradbene jame in vsi s projektom predvideni piloti ter armirano-betonske grede.

Kot je zapisano na spletnih straneh Direkcije RS za infrastrukturo, je izvedba gradbenih del zelo zahtevna, saj je obstoječa cesta umeščena med železniško progo in reko Savo, zato potekajo usklajevanja s Holdingom Slovenske elektrarne glede možnih terminov spuščanja ravni akumulacijskega jezera.

Hkrati je treba pri izvedbi gradbenih del upoštevati zahteve zavoda za ribištvo, s katerim je dogovorjeno, da se ga vedno pred predvidenim posegom v vodni svet obvesti in se izvede monitoring.


Promet na cesti Zidani Most - Radeče je urejen izmenično enosmerno s pomočjo prometno odvisnih semaforjev. Zaradi boljše pretočnosti se po potrebi v konicah promet ureja z ročnim usmerjanjem prometa.

Pogodbena vrednost gradnje, ki se je začela junija lani, je 5,5 milijona evrov. Gradbena dela bodo potekala v več fazah in bodo predvidoma zaključena konec prihodnjega leta.

Po navedbah direkcije je razlog za dokaj visoko ceno rekonstrukcije ceste v zahtevnosti del. Na desno stran, kjer poteka železniška trasa, ceste ni možno širiti, zato je edina preostala možnost utrjevanje cestišča na levi strani. Predvidena je širitev glavne ceste proti Savi z izvedbo podpornih konstrukcij oz. pilotnih sten ter armiranobetonskih zidov.