gradnja delavci Svet24.si

Zakon o urejanju trga dela: septembra pričetek ...

ChatGPT Image Aug 23, 2025, 11_22_21 AM Svet24.si

42-letnik blodil po Jesenicah; metal kamenje, ...

protest beograd srbija studenti Necenzurirano

Česa ne vidimo, ko gledamo Vučićevo Srbijo. In ...

karl erjavec plakat Reporter.si

Ne teflonski, ruski Karl: deset tisoči evrov za ...

luka doncic nikola jokic Ekipa

Dončića Srbija zdaj opisuje z eno besedo, srbski...

starejši, upokojenci Svet24.si

Kaj morate vedeti o dolgotrajni oskrbi na domu?

Pepco Svet24.si

Starši, pred začetkom šole ne pozabite na te ...

Novice Radeče

Rekonstrukcija glavne ceste Zidani Most - Radeče v polnem teku

Piše: STA

Čas objave:
21.07.2021 10:46

Gradbena dela v okviru rekonstrukcije 1,2 kilometra glavne ceste Zidani Most - Radeče so v polnem teku. Trenutno je na gradbišču izveden posek dreves in grmovja po celotni trasi ceste, na začasno traso je prestavljen telekomunikacijski vod, izvedeni so tudi zaščita gradbene jame in vsi s projektom predvideni piloti ter armirano-betonske grede.

Kot je zapisano na spletnih straneh Direkcije RS za infrastrukturo, je izvedba gradbenih del zelo zahtevna, saj je obstoječa cesta umeščena med železniško progo in reko Savo, zato potekajo usklajevanja s Holdingom Slovenske elektrarne glede možnih terminov spuščanja ravni akumulacijskega jezera.

Hkrati je treba pri izvedbi gradbenih del upoštevati zahteve zavoda za ribištvo, s katerim je dogovorjeno, da se ga vedno pred predvidenim posegom v vodni svet obvesti in se izvede monitoring.


Promet na cesti Zidani Most - Radeče je urejen izmenično enosmerno s pomočjo prometno odvisnih semaforjev. Zaradi boljše pretočnosti se po potrebi v konicah promet ureja z ročnim usmerjanjem prometa.

Pogodbena vrednost gradnje, ki se je začela junija lani, je 5,5 milijona evrov. Gradbena dela bodo potekala v več fazah in bodo predvidoma zaključena konec prihodnjega leta.

Po navedbah direkcije je razlog za dokaj visoko ceno rekonstrukcije ceste v zahtevnosti del. Na desno stran, kjer poteka železniška trasa, ceste ni možno širiti, zato je edina preostala možnost utrjevanje cestišča na levi strani. Predvidena je širitev glavne ceste proti Savi z izvedbo podpornih konstrukcij oz. pilotnih sten ter armiranobetonskih zidov.