bencin Svet24.si

Opolnoči podražitev bencina in dizla

Finska Svet24.si

Po trčenju dveh helikopterjev umrlo pet ljudi, ...

Siniša Mali Necenzurirano

Kdo je slovensko podjetje, ki naj bi podkupovalo ...

grafika bokalce Reporter.si

Ograjena soseska milijonarjev: ruski tajkuni in ...

luka doncic 25 pm Ekipa

Bivši Dončićev soigralec zaradi Luka še vedno ...

GEN-I_1 Svet24.si

Odličen način, da znižate stroške za elektriko...

pokojnina, upokojitev, dodatno-pokojninsko-zavarovanje, modra-zavarovalnica Svet24.si

Kaj moram narediti za dobro pokojnino?

Novice

Prisluhnili so učiteljici življenja

Piše: R.K.

Čas objave:
19.06.2023 10:09

V četrtek, 15. junija 2023, so dijaki v prostorih domoznanske zbirke Knjižnice Brežice iz rok mentorjev, profesorice zgodovine Nataše Šekoranja Špiler in bibliotekarja dr. Dejana Packa, ter direktorice Knjižnice Brežice, mag. Tee Bemkoč, prejeli priznanja za sodelovanje v projektu in knjižno nagrado.

Zgodovinsko domače branje je partnerski projekt Gimnazije Brežice in Knjižnice Brežice, ki se je v šolskem letu 2022/2023 izvajal kot obvezna izbirna vsebina.

V četrtek, 15. junija 2023, so dijaki Mark Petelinc, Katja Plevnik in Sara Topić  v prostorih domoznanske zbirke Knjižnice Brežice iz rok mentorjev, profesorice zgodovine Nataše Šekoranja Špiler in bibliotekarja dr. Dejana Packa, ter direktorice Knjižnice Brežice, mag. Tee Bemkoč, prejeli priznanja za sodelovanje v projektu in knjižno nagrado.

Sodelovanje v projektu je dijakom omogočilo prebiranje izvrstnih zgodovinskih del, poglobitev šolskega znanja in urjenje v kritičnem mišljenju. Njihovo obveznost je predstavljalo branje štirih knjig (dveh s priporočilnega seznama in dveh po lastni izbiri) in avtorstvo prav toliko pisnih izdelkov. Merilo ni bilo število prebranih strani, temveč izvirnost in utemeljenost razmišljanj(a) o prebranem.

Priporočilni seznam je vključeval nabor knjig iz svetovnega in slovenskega zgodovinopisja s strokovnega oddelka Knjižnice Brežice. Knjigam je skupna aktualnost, razumljivost, pa tudi izzivanje splošnih (šolskih) predstav o preteklosti. In kar je najpomembnejše: dijakom so odpirale pot do spoznanja, da je zgodovina neprekosljiva učiteljica življenja.