električna rolka Svet24.si

Na Viru: 23-letni Slovenec hudo poškodovan po ...

medved, covasna, romunija Svet24.si

Medvedka napadla motorista, ki so ga našli ...

fotka 4 Necenzurirano

Afera odpadki: zakaj so inšpektorji spregledali, ...

zobje kri zobar Reporter.si

Resnična zgodba iz Ljubljane, ki bi lahko bila ...

doncic Ekipa

Dončić v reprezentanci Slovenije z legendo ...

Preventivno gasilsko vozilo_Art kamp 3 Svet24.si

Požar doma: preverite, kako ukrepati

petrol, pot-neustavljivih, kopalisce-tivoli, energetska-prenova, ljubljana, mol Svet24.si

Energetske spremembe, s katerimi zmagamo vsi

Novice

Prisluhnili so učiteljici življenja

Piše: R.K.

Čas objave:
19.06.2023 10:09

V četrtek, 15. junija 2023, so dijaki v prostorih domoznanske zbirke Knjižnice Brežice iz rok mentorjev, profesorice zgodovine Nataše Šekoranja Špiler in bibliotekarja dr. Dejana Packa, ter direktorice Knjižnice Brežice, mag. Tee Bemkoč, prejeli priznanja za sodelovanje v projektu in knjižno nagrado.

Zgodovinsko domače branje je partnerski projekt Gimnazije Brežice in Knjižnice Brežice, ki se je v šolskem letu 2022/2023 izvajal kot obvezna izbirna vsebina.

V četrtek, 15. junija 2023, so dijaki Mark Petelinc, Katja Plevnik in Sara Topić  v prostorih domoznanske zbirke Knjižnice Brežice iz rok mentorjev, profesorice zgodovine Nataše Šekoranja Špiler in bibliotekarja dr. Dejana Packa, ter direktorice Knjižnice Brežice, mag. Tee Bemkoč, prejeli priznanja za sodelovanje v projektu in knjižno nagrado.

Sodelovanje v projektu je dijakom omogočilo prebiranje izvrstnih zgodovinskih del, poglobitev šolskega znanja in urjenje v kritičnem mišljenju. Njihovo obveznost je predstavljalo branje štirih knjig (dveh s priporočilnega seznama in dveh po lastni izbiri) in avtorstvo prav toliko pisnih izdelkov. Merilo ni bilo število prebranih strani, temveč izvirnost in utemeljenost razmišljanj(a) o prebranem.

Priporočilni seznam je vključeval nabor knjig iz svetovnega in slovenskega zgodovinopisja s strokovnega oddelka Knjižnice Brežice. Knjigam je skupna aktualnost, razumljivost, pa tudi izzivanje splošnih (šolskih) predstav o preteklosti. In kar je najpomembnejše: dijakom so odpirale pot do spoznanja, da je zgodovina neprekosljiva učiteljica življenja.