hrvaška policija Svet24.si

V Novigradu pretepli tri Slovence, eden je huje ...

20250703-01454373 Svet24.si

Golob: Cern najboljše kar lahko dosežeta Evropa ...

2e45b70c0e7b33b3d53e6807cb26e8e9 Necenzurirano

Večni župan mora v zapor. Njegova občina pa ima...

matej tonin nsi vrtovec Reporter.si

Tonin je zanihal NSi proti dnu, nato dobil brco in...

diogo jota 1 Ekipa

Popoln šok – v prometni nesreči umrl zvezdnik ...

Preventivno gasilsko vozilo_Art kamp 3 Svet24.si

Požar doma: preverite, kako ukrepati

petrol, pot-neustavljivih, kopalisce-tivoli, energetska-prenova, ljubljana, mol Svet24.si

Energetske spremembe, s katerimi zmagamo vsi

Novice Žužemberk

FOTO: Prešerno proslavili praznik

Piše: R.K.

Čas objave:
08.02.2018 08:36

V telovadnici OŠ Žužemberk je bila včeraj, na predvečer slovenskega kulturnega praznika, prireditev, na kateri so se s pesmijo, plesom in igro predstavili ter se s ponosom poklonili našemu najpomembnejšemu slovenskemu pesniku Francetu Prešernu.

V programu so sodelovali učenci OŠ Žužemberk, mladi plesalci in plesalke Plesnega studia Novo mesto in Baletnega društva Labod in glasbeniki šole Maje Tajnšek. Slavnostna govornica žlahtnega večera je bila Ifigenija Simonović, vsestransko ustvarjalna samostojna kulturna delavka, pesnica, esejistka, prevajalka, lončarka in poslikovalka uporabnih predmetov ter predsednica slovenskega združenja pisateljev, pesnikov in publicistov. Gostja je poudarila širši pomen Prešernovih pesmi v kulturi za identiteto slovenskega naroda. Številne zbrane je pozdravila tudi ravnateljica Mira Kovač in najboljšim učencem na literarno-likovnem natečaju »Živalske podobe« podelila nagrade.
Prijetno kulturno obarvan večer je z odprtjem razstave »Reliefi in kolaži« obogatil tudi likovni pedagog ter ustvarjalec Branko Šuster. Avtor se je predstavil s številnimi najpomembnejšimi deli, ki nastajajo na njegovi dolgoletni ustvarjalni poti. Razstavo, ki bo odprta vse do 23. februarja, je na pot pospremila Maja Mlakar. V tem času bo mala dvorana postala galerija v kateri bodo učenci opazovali in interpretirali eksponate, spoznavali nove tehnike in tudi ustvarjali.