pomlad, tromostovje, ljubljana Svet24.si

Ljubljana na dnu lestvice najčistejših mest v ...

medved, covasna, romunija Svet24.si

Medvedka napadla motorista, ki so ga našli ...

asta vrečko, robert golob, matjaž han Necenzurirano

Kdaj pride SDS na oblast? Ko se leva sredina ...

1748081344-172a2477-1748080826948 Reporter.si

V Butalah bodo izstopili iz Nata, Janša pa pri ...

doncic Ekipa

Dončić v reprezentanci Slovenije z legendo ...

Preventivno gasilsko vozilo_Art kamp 3 Svet24.si

Požar doma: preverite, kako ukrepati

stroški za elektriko Svet24.si

Kako prihraniti kar 1.371 evrov na leto pri ...

Novice Radeče

Pred zaključkom del na cesti Zidani Most-Radeče še popolna zapora

Piše: STA

Čas objave:
02.11.2021 11:33

Gradbena dela rekonstrukcije glavne ceste Zidani Most-Radeče, ki obsegajo več podpornih konstrukcij ter prepustov, se približujejo zaključni fazi. Potrebna je izvedba zaključnega sloja asfalta, za kar bodo cesto popolnoma zaprli. Predvidoma bo to v nedeljo med 7. in 16. uro, v primeru slabega vremena pa teden kasneje.

Če bo to nedeljo slabo vreme, se bo asfaltiranje izvedlo v nedeljo, 14. novembra, so sporočili iz Direkcije RS za infrastrukturo.

Trenutno je promet na cesti Zidani Most-Radeče urejen izmenično enosmerno s pomočjo prometno odvisnih semaforjev, po potrebi se v konicah promet ureja z ročnim usmerjanjem prometa.

V času popolne zapore bo promet potekal po obvozu, in sicer Zidani Most-Celje-Šentjur-Planina pri Sevnici-Sevnica-Radeče in obratno.



Za stanovalce na območju kraja Zalipno bo urejen dostop iz smeri Zidanega Mosta, za stanovalce pri "Železnem mostu" v Radečah pa bo dostop urejen iz smeri Radeč.

Rekonstrukcija glavne ceste Zidani Most-Radeče je stekla junija lani in se izvaja na 1,2 kilometra dolgem odseku, kjer je obstoječa cesta umeščena med železniško progo in reko Savo. Dela, ki potekajo v več fazah, so vredna 5,5 milijona evrov in so zahtevna.

Cesta Zidani most Radeče
Rekonstrukcija cesta
R.K.


Ceste namreč na desno stran, kjer poteka železniška trasa, ni bilo možno širiti, zato je edina preostala možnost utrjevanje cestišča na levi strani. Širitev glavne ceste proti Savi je pomenila izvedbo podpornih konstrukcij oz. pilotne stene ter armiranobetonske zidove, izgradnjo treh prepustov, ureditev odvodnjavanja ter prometne opreme in signalizacije.