planinc Svet24.si

Na Mojstrovki reševali nemočnega planinca, ki ga...

kača ibiza Svet24.si

Kače na Ibizi in Formenteri prestrašile turiste:...

aleksandra pivec bobo 1 Necenzurirano

Priznanje krivde v aferi SRIPT bo Aleksandri Pivec...

golob gaber skrabec ms Reporter.si

Tina Gaber, Milan Kučan, Tone Krkovič in ...

klyian mbappe Ekipa

Kylian Mbappe v bolnišnici, sporočilo Reala ...

Ikea_Ljubljana-5_foto_Marko_Delbello_Ocepek Svet24.si

Napaka, ki jo dela večina Slovencev

Podaljšek, vtikač in denar Svet24.si

Kako dologorčno zmanjšati račun za električno ...

Novice Ribnica

Odkrivanje drobcev v družbi marketinških strokovnjakov

Piše: Radio Krka

Čas objave:
16.06.2016 06:24

V skedenj Škrabčeve domačije v Ribnici danes ob 20. uri pripravljajo pogovor o drobnih sledeh, ki odkrivajo in napovedujejo velike trende.

O “drobcih” v času “big data”, o analognem svetu v digitalni dobi, o pozabljenih osnovnih čustvih v času domnevne hladne racionalnosti bodo govorili Igor Arih, Aljoša Bagola, Janja Božič Marolt in Branimir Brkljač. Pogovor bo vodil Marjan Novak.

Izhodišče pogovora je izid slovenskega prevoda knjige Small Data - Drobne sledi, ki odkrivajo velike trende svetovno znanega raziskovalca in praktika marketinških trendov Martina Lindstroma, ki je nedavno izšla pri Marketing Magazinu.

"Ne obstaja nevroznanstveni laboratorij ali digitalni zapis kvantnih podatkov, s katerim bi lahko nadomestili potrošnika na njegovem domu, v kuhinji, spalnici, kopalnici, med koši za smeti, v trgovini lokalu, restavraciji, fitnes klubu ali na počitnicah.”
Janja Božič Marolt, direktorica Mediane v predgovoru knjige.

O govorcih

Igor Arih, prodajalec školjk, oblikovalec, kreativni direktor, glasbeni manager in pisec, v prostem času pa pridelovalec lastnega ekstra deviškega oljčnega olja.


Aljoša Bagola, kreativni direktor, kolumnist, predavatelj.

Janja Božič Marolt, ustanoviteljica podjetij Mediana, raziskovalka potrošnikov in javnosti, marketinška in poslovna svetovalka, direktorica, na svetovnem zemljevidu v mreži globalnih verig, mati, žena, prijateljica.

Branimir Brkljač, izkušeni začetnik, medijski inovator, kolumnist, predavatelj.

Marjan Novak, urednik Marketing Magazina, založnik knjig o marketingu, novinar, prevajalec, nekdanji direktor v oglaševanju.