gorivo bencin nafta točenje goriva Svet24.si

Od torka nove cene bencina, dizla in kurilnega ...

Boljšjak Maribor Svet24.si

Reportaža iz največjega bolšjega sejma v ...

blaz-brodnjak Necenzurirano

Lepo je biti Blaž Brodnjak, še lepše pa lastnik...

janez jansa dz Reporter.si

Janševe samouničevalne igre: to so spopadi, ki ...

Jan Oblak Ekipa

Oblak maha v slovo Madridu? Med snubci slovenskega...

Anamaria Goltes, Gabriela Njena.si

Anamaria razkrila, kaj sta z Gabrielo počeli med ...

Naslovna piknik Svet24.si

Preprosti triki za uspešen piknik

Novice Ribnica

Odkrivanje drobcev v družbi marketinških strokovnjakov

Piše: Radio Krka

Čas objave:
16.06.2016 06:24

V skedenj Škrabčeve domačije v Ribnici danes ob 20. uri pripravljajo pogovor o drobnih sledeh, ki odkrivajo in napovedujejo velike trende.

O “drobcih” v času “big data”, o analognem svetu v digitalni dobi, o pozabljenih osnovnih čustvih v času domnevne hladne racionalnosti bodo govorili Igor Arih, Aljoša Bagola, Janja Božič Marolt in Branimir Brkljač. Pogovor bo vodil Marjan Novak.

Izhodišče pogovora je izid slovenskega prevoda knjige Small Data - Drobne sledi, ki odkrivajo velike trende svetovno znanega raziskovalca in praktika marketinških trendov Martina Lindstroma, ki je nedavno izšla pri Marketing Magazinu.

"Ne obstaja nevroznanstveni laboratorij ali digitalni zapis kvantnih podatkov, s katerim bi lahko nadomestili potrošnika na njegovem domu, v kuhinji, spalnici, kopalnici, med koši za smeti, v trgovini lokalu, restavraciji, fitnes klubu ali na počitnicah.”
Janja Božič Marolt, direktorica Mediane v predgovoru knjige.

O govorcih

Igor Arih, prodajalec školjk, oblikovalec, kreativni direktor, glasbeni manager in pisec, v prostem času pa pridelovalec lastnega ekstra deviškega oljčnega olja.


Aljoša Bagola, kreativni direktor, kolumnist, predavatelj.

Janja Božič Marolt, ustanoviteljica podjetij Mediana, raziskovalka potrošnikov in javnosti, marketinška in poslovna svetovalka, direktorica, na svetovnem zemljevidu v mreži globalnih verig, mati, žena, prijateljica.

Branimir Brkljač, izkušeni začetnik, medijski inovator, kolumnist, predavatelj.

Marjan Novak, urednik Marketing Magazina, založnik knjig o marketingu, novinar, prevajalec, nekdanji direktor v oglaševanju.