pariz, policija Svet24.si

V Parizu ustrelili moškega, oboroženega z nožem

zdravstveni dom ljubljana Svet24.si

Zdravstveni dom Ljubljana ni izgubil 465 tisoč ...

120930273_4059464764079993_1205800261901982707_n Necenzurirano

Tajni obisk v Ljubljani: Hrvati prišli povedat, ...

kadivnik trump Reporter.si

Kdo je v resnici šef Sove, ki ga hvali celo Žan ...

haaland Svet24.si

Francija uvrščena, Norveška zmagoslavno, ...

praznovanje, srecanje Svet24.si

Kam povabiti dobro družbo in se brez skrbi imeti ...

čevlji Peter Skubic Njena.si

Zimzeleni čevlji, ki so top izbira tudi to zimo

Novice Novo mesto

Nesrečo izkoristiti za lastno promocijo?!

Piše: Radio Krka

Čas objave:
21.11.2016 11:24

Na Facebooku beremo, kar ljudem pade na misel. Pogosto najdemo kaj koristnega, včasih pa se pojavijo tudi vsebine, ki nas zdrznejo, razjezijo, razočarajo. In ena takšnih je zagotovo na fb profilu »Rožica si«.

Zagotovo poznate žalostno zgodbo male Neže. In da to bolečino staršev nekdo izkoristi zato, da bi promoviral svoje podjetje, preseže vse meje dobrega okusa. Administrator Facebook strani cvetličarne iz Šmartnega pri Litiji se je namreč odločil, da bo izkoristil deklico Nežo, ki zadnje tedne polni naslovnice časopisov za lastno promocijo in nabiranje všečkov.

Takole je zapisal: "Ideja je preprosta – vsak “lajk” pomeni 0,1 eura in za 1000 novih lajkov bodo podarili 100 eurov deklici Neži." Ja, nekomu bodo podarili tudi lep praznični aranžma.


Nas je to zbodlo, vi pa presodite sami… Pomagamo lahko tudi drugače, brez zbiranja všečkov in deljenja reklame… Ali je podjetje res nakazalo 200 evrov za pomoč Neži, ali pa le spisalo položnico za objavo na fb profilu, tega ne vemo. Morda bo vprašanje kmalu dobilo tudi odgovor z objavo plačanega UPN naloga. Vsekakor pa »pripenjati« promocijo lastnega podjetja na žalostne zgodbe drugih, ni na mestu.