sneg, žerjav Svet24.si

Foto: Kje je zapadlo največ snega?

strelec Svet24.si

Kako bo obdobje strelca do 21. 12. vplivalo na vsa...

damjan žugelj Necenzurirano

Afera slovenski Watergate: zakaj je preiskava ...

1663796110-042mv Reporter.si

Mirko Mayer mora bivši zaročenki plačati ...

urska zigrat tadej pogacar Ekipa

Urška Žigart spregovorila o morebitnem ...

Tamara Talundžić Njena.si

Kmetija: Tamara bo v novo leto vstopila samska

vlatko cancar Ekipa

Trener Denverja povsem strt zaradi Čančarja, kar...

Novice Zidani Most/Rimske Toplice

Nadgradnja železniške proge med Zidanim Mostom in Rimskimi Toplicami

Piše: STA

Čas objave:
05.08.2019 05:44

Direkcija RS za infrastrukturo je v okviru projekta nadgradnje železniške proge Zidani Most-Celje začela z urejanjem zadnjega odseka med Zidanim Mostom in Rimskimi Toplicami, vključno z nadgradnjo železniške postaje Rimske Toplice. V gradnji je tudi nov most čez Savinjo. Vrednost del znaša 77,7 milijona evrov, zaključena pa bodo do junija 2020.

Kot so povedali na direkciji, je ocenjena vrednost celotne nadgradnje železniške proge Zidani Most-Celje 282 milijonov evrov. Glede na to, da so pri projektu že podpisane vse večje pogodbe za izvedbo del, pa ocenjujejo, da bo končna vrednost projekta nižja od ocenjene. Za izvedbo projekta so zagotovljena nepovratna sredstva v okviru instrumenta za povezovanje Evrope v višini 90,6 milijona evrov, navajajo na direkciji.

Pojasnili so tudi, da je pri nadgradnji železniške postaje Rimske Toplice in nadgradnji železniškega odseka Zidani Most-Rimske Toplice predvidena nadgradnja 15,8 kilometra tirov, 19,7 kilometra vozne mreže, nadgradnja signalno-varnostnih in telekomunikacijskih naprav ter sanacija obstoječih objektov.

Na železniški postaji Rimske Toplice pa je predvidena ureditev postajne zgradbe in okolice, gradnja novega perona, izvedba novega podhoda na postaji, ureditev elektro in strojnih inštalacij na območju postaje, ukinitev nivojskega prehoda ter izvedba novega podvoza.

Z izgradnjo mostu čez Savinjo v Marija Gradcu, ki bo razbremenil staro mestno jedro v Laškem, je direkcija pričela konec junija letos. V okviru nadgradnje železniškega odseka Zidani Most-Celje je bil ukinjen nivojski prehod pri Pivovarni Laško, zaradi pogoste neprevoznosti obstoječega železniškega podhoda pri pivovarni pa bo zgrajen most nudil kakovostno ter trajno prometno rešitev v Laškem.

Za gradnjo mostu je bila februarja letos podpisana pogodba v vrednosti 6,6 milijona evrov. Dela bodo zaključena v drugi polovici leta 2020. Vzporedno z izvajanjem gradbenih del poteka tudi izvedba protihrupnih ograj na določenih odsekih ob železniški progi Zidani Most-Celje, predvidena je postavitev 3500 metrov protihrupnih ograj. Dela bodo zaključena v sredini leta 2020.

V zaključni fazi je tudi nadgradnja železniških odsekov Rimske Toplice-Laško in Laško-Celje v vrednosti 47,2 milijona evrov. Od julija do decembra lani je potekala nadgradnja levega tira, od februarja do julija letos pa nadgradnja desnega tira. Zamenjanih je bilo 27,2 kilometra tirov, 29,5 kilometra vozne mreže, sanirali so sedem mostov, štiri podhode, 10 podvozov, nadvoz ter 26 podpornih oz. opornih zidov, v izgradnji je tudi novo izvennivojsko križanje s podvozom v Marija Gradcu.

Dela na omenjenih odseki bodo v celoti zaključena predvidoma septembra, dela na novem podvozu v Marija Gradcu pa v začetku prihodnjega leta.

Že lani pa so končali 36,6 milijona evrov vredno nadgradnja železniških postaj Celje in Laško.