gorivo bencin nafta točenje goriva Svet24.si

Od torka nove cene bencina, dizla in kurilnega ...

Boljšjak Maribor Svet24.si

Reportaža iz največjega bolšjega sejma v ...

Andrej Hoivik Jure Klobčar Necenzurirano

Zaračunajmo jim stroške referenduma. Ne pustimo ...

janez jansa dz Reporter.si

Janševe samouničevalne igre: to so spopadi, ki ...

Jan Oblak Ekipa

Oblak maha v slovo Madridu? Med snubci slovenskega...

iva babic Lady

Se bo Iva Babić pridružila srčnemu izbrancu?

Naslovna piknik Svet24.si

Preprosti triki za uspešen piknik

Novice Novo mesto

Na DIGGIT-u dvojno slavje novomeškega Mediodroma

Piše: Radio Krka

Čas objave:
16.06.2016 16:32

Da se v digitalnem svetu ekipa novomeškega Mediodroma počuti povsem domače, je potrdila na konferenci o digitalnem komuniciranju DIGGIT v Ljubljani. Slavili so v dveh kategorijah za dva različna naročnika in tako potrdili uspešno sodelovanje.

Skupaj s partnerjem Renault Nissan Slovenija so v preteklosti prejeli že kar nekaj nagrad, tokrat prvič pa je podjetje Mediodrom prvič prispevalo tudi k nagradi naročnika in prijavitelja Lidl Slovenija in to že v prvem letu njunega sodelovanja.

Žirijo so prepričali z Renaultovo kampanjo Z.E. TAXI in zanjo prejeli Zlato nagrado v kategoriji Avtomobilska industrija, v kategoriji Družbeni mediji pa so se skupaj s prijaviteljem Lidlom Slovenija razveselili Velike nagrade za digitalno strategijo za upravljanje družbenih omrežij.

Kampanjo Z.E. TAXI so za Renault Nissan Slovenija v Mediodromu pripravili skupaj z agencijami Publicis Slovenija, FABulatorij in OMD. Nagrado sta skupaj s soustvarjalci kampanje prevzeli Milena Jakovljević, vodja digitalnega marketinga in Renata Penca, vodja projektov v Mediodromu. Skupaj z naročnikom Lidl Slovenija pa je nagrado na odru prevzela vodja projektov in direktorica Mediodroma, Nina Jakovljević.

Mediodromovo ekipo sestavljajo specialisti za družbena omrežja, spletno oglaševanje in razvoj aplikacij, njihova posebnost pa je tudi svetovanje s področja internetnega prava. Svojim naročnikom nudijo tako celosten nastop na spletu.

Obeh nagrad so se v Mediodromu zelo razveselili, saj pomenita potrditev njihovega dosedanjega dela in prizadevanja po ustvarjanju inovativnih zgodb v digitalnem svetu, pa tudi ustvarjalni izziv v prihodnje.