koncert, stadion Svet24.si

Britanci v prepoved preprodaje vstopnic za ...

alkotest Svet24.si

Lahko policija še naprej uporablja alkoteste?

pogorelc Necenzurirano

V Ribnici ni vode za Rome brez integracije. A kam ...

1763209449-172a9154-1763209210830 Reporter.si

Kaj je počela nekdanja Janševa operativka na ...

Kylian Mbappe Svet24.si

Mbappé od PSG zahteva 55 milijonov evrov

sejšeli Svet24.si

Koliko stanejo počitnice na priljubljenih ...

čevlji Peter Skubic Njena.si

Zimzeleni čevlji, ki so top izbira tudi to zimo

Novice Novo mesto

Krka je objavila rezultate poslovanja v prvem četrtletju 2017

Piše: Radio Krka

Čas objave:
11.05.2017 12:48

Skupina Krka je v prvem četrtletju 2017 dosegla prodajo v višini 321 milijonov EUR, kar je 7 % več kot v enakem lanskem obdobju, in ustvarila 42,7 milijona EUR čistega dobička oziroma 6 % več kot v primerljivem obdobju. Družba Krka je dosegla prodajo v višini 312,2 milijona EUR in ustvarila 45,3 milijona EUR čistega dobička. Poročilo o poslovanju skupine Krka in družbe Krka v obdobju januar–marec 2017 je na včerajšnji redni seji obravnaval nadzorni svet družbe Krka.

Prodaja
V skupini Krka so v prvih treh mesecih letošnjega leta prodali za 321 milijonov EUR izdelkov in storitev, kar je
7 % več kot v enakem lanskem obdobju. Količinsko so prodajo povečali za 2 %. Družba Krka je v omenjenem obdobju prodala za 312,2 milijona EUR izdelkov. Na trgih zunaj Slovenije je bilo ustvarjenih 93 % prodaje skupine Krka oziroma 96 % prodaje družbe Krka.
Prodaja skupine Krka po regijah

Največja prodajna regija skupine Krka je bila regija Vzhodna Evropa s 101,8 milijona EUR in
31,7-odstotnim deležem v skupni prodaji. Glede na primerljivo lansko obdobje so v tej regiji dosegli največjo absolutno (za 21,7 milijona EUR) in relativno rast prodaje (za 27 %). Odločilna je bila rast na Krkinem največjem posamičnem in hkrati ključnem trgu – Ruski federaciji. S pozitivno prodajno dinamiko je sledila tudi večina od preostalih dvanajstih regijskih trgov, med njimi tudi Krkin drugi ključni trg v tej regiji – Ukrajina. V Ruski federaciji so prodali za 73,8 milijona EUR izdelkov, kar je 31 % več kot v primerljivem lanskem obdobju.


Druga po vrednosti prodaje je bila regija Srednja Evropa s 76,9 milijona EUR in 24-odstotnim deležem v prodaji skupine. Dosegli so 5-odstotno rast glede na enako obdobje lanskega leta. Vodilni trg je Poljska, rast prodaje pa so dosegli na Češkem ter na vseh treh pribaltskih trgih – Litvi, Latviji in Estoniji.
Sledila je regija Zahodna Evropa z 71,7 milijona EUR prodaje in 22,3-odstotnim deležem v prodaji skupine. Dosegli so 2-odstotno količinsko rast, vrednostno pa so za desetino zaostali za prodajo v primerljivem lanskem obdobju. Največ so prodali v Nemčiji, Franciji in Španiji. Prodaja zdravil prek nepovezanih podjetij se je
v primerjavi z enakim lanskim obdobjem zmanjšala in predstavlja dobro tretjino skupne prodaje v regiji. Preostali dve tretjini prodaje so ustvarili z izdelki pod lastno blagovno znamko, ki jih prodajajo prek lastnih odvisnih družb.