Skupina Krka je v prvem četrtletju 2017 dosegla prodajo v višini 321 milijonov EUR, kar je 7 % več kot v enakem lanskem obdobju, in ustvarila 42,7 milijona EUR čistega dobička oziroma 6 % več kot v primerljivem obdobju. Družba Krka je dosegla prodajo v višini 312,2 milijona EUR in ustvarila 45,3 milijona EUR čistega dobička. Poročilo o poslovanju skupine Krka in družbe Krka v obdobju januar–marec 2017 je na včerajšnji redni seji obravnaval nadzorni svet družbe Krka.
ProdajaV skupini Krka so v prvih treh mesecih letošnjega leta prodali za 321 milijonov EUR izdelkov in storitev, kar je
7 % več kot v enakem lanskem obdobju. Količinsko so prodajo povečali za 2 %. Družba Krka je v omenjenem obdobju prodala za 312,2 milijona EUR izdelkov. Na trgih zunaj Slovenije je bilo ustvarjenih 93 % prodaje skupine Krka oziroma 96 % prodaje družbe Krka.
Prodaja skupine Krka po regijah
Največja prodajna regija skupine Krka je bila regija Vzhodna Evropa s 101,8 milijona EUR in
31,7-odstotnim deležem v skupni prodaji. Glede na primerljivo lansko obdobje so v tej regiji dosegli največjo absolutno (za 21,7 milijona EUR) in relativno rast prodaje (za 27 %). Odločilna je bila rast na Krkinem največjem posamičnem in hkrati ključnem trgu – Ruski federaciji. S pozitivno prodajno dinamiko je sledila tudi večina od preostalih dvanajstih regijskih trgov, med njimi tudi Krkin drugi ključni trg v tej regiji – Ukrajina. V Ruski federaciji so prodali za 73,8 milijona EUR izdelkov, kar je 31 % več kot v primerljivem lanskem obdobju.
Druga po vrednosti prodaje je bila regija Srednja Evropa s 76,9 milijona EUR in 24-odstotnim deležem v prodaji skupine. Dosegli so 5-odstotno rast glede na enako obdobje lanskega leta. Vodilni trg je Poljska, rast prodaje pa so dosegli na Češkem ter na vseh treh pribaltskih trgih – Litvi, Latviji in Estoniji.
Sledila je regija Zahodna Evropa z 71,7 milijona EUR prodaje in 22,3-odstotnim deležem v prodaji skupine. Dosegli so 2-odstotno količinsko rast, vrednostno pa so za desetino zaostali za prodajo v primerljivem lanskem obdobju. Največ so prodali v Nemčiji, Franciji in Španiji. Prodaja zdravil prek nepovezanih podjetij se je
v primerjavi z enakim lanskim obdobjem zmanjšala in predstavlja dobro tretjino skupne prodaje v regiji. Preostali dve tretjini prodaje so ustvarili z izdelki pod lastno blagovno znamko, ki jih prodajajo prek lastnih odvisnih družb.