bizon Svet24.si

Trmasti bizon pobegnil iz parka, ekipe ga iščejo...

vinograd, trta Svet24.si

Vinogradniki, pozor: nemudoma odstranite trse, na ...

918984_245-tajnikar Necenzurirano

Arhar, Tajnikar in bankirji so nas strašili s ...

20250908_141101 Reporter.si

V ljubljansko gnezdo ruskih vohunov so se vselili ...

luka doncic Ekipa

Kdo bo MVP EuroBasketa? Dončić bi si zaslužil ...

odpad, naprava, oeeo, elektronika, elektricne-naprave, odpadna-elektricna-in-elektronska-oprema, recikel Svet24.si

Ali telefon lahko odvržemo med mešane odpadke?

profimedia-0935302483 Svet24.si

Slovenija pripravlja program za razvoj čipov do ...

Novice Novo mesto

Konec dopusta, Revoz znova v zagonu

Piše: Radio Krka

Čas objave:
22.08.2016 05:21

Revozovih približno 2200 zaposlenih po tritedenskem poletnem kolektivnem dopustu danes uradno nadaljuje z delom. Ker gre pri vnovičnem zagonu proizvodnje za postopen proces, bo med nekaterimi deli prišlo do enodnevnega zamika. Med omenjenim dopustom so v tovarni potekala številna dela, povezana z zagonom proizvodnje novega modela clio 4.

V Revozu so povedali, da so v tej novomeški tovarni med 1. in 21. avgustom opravljali dela, povezana z zagonom proizvodnje clia 4, pri katerih je v povprečju sodelovalo 200 Revozovih sodelavcev in 400 zunanjih izvajalcev. Hkrati so dodali, da je možno, da bodo omenjena naložbena dela do konca leta zahtevala še posamezne prilagoditve programa proizvodnje.

V Revozu, kjer izdelujejo vozili twingo in smart forfour, nameravajo tudi zaradi okrepitve proizvodnje na 44 vozil na uro zaposliti v kratkem še več kot sto novih delavcev, nato pa zaradi zagona proizvodnje novega clia 4 - predvidoma do konca leta - še najmanj 400, kar bo približno ustrezalo zagonu dodatne polovične nočne izmene.

Tovarna zdaj obratuje v dveh izmenah in v dveh tretjinah izdeluje avtomobilski model twingo, v tretjini pa smart forfour. Na uro izdelajo 40 vozil oz. približno 570 avtomobilov dnevno.

Začetek proizvodnje clia 4 v Novem mestu predvidevajo februarja prihodnje leto. Sicer pa so omenjeni model v njegovi starejši izpeljanki v Revozu izdelovali med letoma 1993 in 2015.

Do spremembe je prišlo tudi v Revozovi upravi. To je namreč zapustil njen predsednik Patrice Haettel. V začetku avgusta ga je nasledil Raynald Joly, dozdajšnji industrijski direktor oz. namestnik predsednika Renaultovega projekta Kitajska, Haettela pa so v začetku junija imenovali za industrijskega direktorja Renaultovega pola sever-vzhod, so še povedali v Revozu.