MIjo Peranović Svet24.si

76-letni Mijo se je od doma odpeljal v rdečem ...

vesolje Svet24.si

Astro nasveti za nov teden: pod retrogradnim ...

profimedia-0501030542 Necenzurirano

Na Hrvaškem aretacije, pri nas pa preiskave ...

1731758006-172a8138-1731757847399 Reporter.si

Načrt politične likvidacije: bo Eva Irgl zabila ...

slovenija sesko 1 Ekipa

Ponarejeni slovenski dresi: Pazite, kaj kupujete, ...

Foto 1 Revija Stop

Leon Pučnik iskreno o legendi o bejbi

vlatko cancar Ekipa

Trener Denverja povsem strt zaradi Čančarja, kar...

Novice Novo mesto

Kolektivni dopust v Revozu

Piše: Radio Krka/STA

Čas objave:
03.01.2013 09:43

V Revozu v Novem mestu, kjer so 19. decembra zaustavili proizvodnjo in odšli na novoletni kolektivni dopust, njen vnovični postopni zagon načrtujejo v drugem tednu januarja. Zagon serijske proizvodnje načrtujejo 14. januarja, kolektivni dopust pa sodi med ukrepe, s katerimi so se v Revozu odzvali na lanski približno 20-odstotni padec naročil.

V podjetju so zaključili težavno leto, ki ga je zaznamoval velik padec prodaje na evropskem trgu in še posebej na francoskem, ki je za Revoz najpomembnejši.

Na omenjeni približno 20-odstotni padec so se lani pravočasno odzvali in svoje poslovanje najprej prilagodili s prehodom obratovanja z dveh izmen in pol na dve izmeni, nato pa so vodstvo podjetja in socialni partnerji dosegli dogovor o nadaljnjem prilagajanju proizvodnje povpraševanju in naročilom.

V Revozu so lani potekale tudi okrepljene priprave v okviru projekta proizvodnje novih modelov Renault-Daimler, katerih serijska proizvodnja je predvidena v prihodnjem letu. Ravno omenjeni projekt pa naj bi letos v veliki meri zaposloval veliko število njihovih zaposlenih in naj bi po pričakovanjih prispeval k ponovnemu dvigu njihovih proizvodnih količin in zaposlovanja.

Car Magazine sicer poroča, da naj bi se Renault umaknil iz projekta Edison, skupnega projekta naslednika malega Smarta. Renault naj bi se svoje različice odrekel, ker je avto pretežak in predrag. Zadeva je še dodatno začinjena, saj ne bo niti dizelskega motorja, pač pa bencinski 0,9-litrski trivaljnik z 48 kW z višjo porabo in emisijami. Kaj to v praksti pomeni za ForFour, ki bo nastajal v Novem Mestu tudi kot naslednji Twingo?

Renault ostaja še naprej zavezan skupnemu razvoju štirisedežne platforme z zadnjim pogonom, na osnovi katere bodo izdelovali naslednjo generacijo twinga, Daimlerjeva različica pa se bo kot doslej imenovala smart forfour. Kot je znano, bodo oba štirisedežna avtomobila od leta 2014 izdelovali v Revozu, tudi v električni različici. Kot so za Žurnal povedali v novomeški tovarni, s kakršnimikoli spremembami pri projektu doslej niso bili seznanjeni.