ognjemet Svet24.si

V pozdrav novemu letu bodo razstrelili hotel

strelec Svet24.si

Kako bo obdobje strelca do 21. 12. vplivalo na vsa...

damjan žugelj Necenzurirano

Afera slovenski Watergate: zakaj je preiskava ...

1663796110-042mv Reporter.si

Mirko Mayer mora bivši zaročenki plačati ...

viole olimpija maribor Ekipa

Denarna kazen in brez navijačev: To so posledice ...

nusa-cerar Revija Stop

Nuša Cerar: Želim biti obdana z iskrenimi ...

vlatko cancar Ekipa

Trener Denverja povsem strt zaradi Čančarja, kar...

Novice Novo mesto

Knjižnica Mirana Jarca vabi na otvoritev razstave Maruše Meglič

Piše: R.K.

Čas objave:
13.03.2021 15:32

Na pročelju Knjižnice Mirana Jarca si boste lahko jutri ob 19,00 uri lahko ogledali razstavo Maruše Meglič z naslovom Privlačna sila

Samostojna razstava Maruše Meglič je del nagrade PS37, ki jo je v letu 2019 podelila Galerija Simulaker. Z umetniškim delom Privlačna sila v obliki videa raziskuje vizualno poetiko delovanja osnovnih fizikalnih sil na različne materiale. V majhnih, nadzorovanih okoljih umetnica ustvarja pogoje, kjer srečanje dveh ali več elementov sproža preproste reakcije. Ta okolja se skozi estetiziran pogled kamere preoblikujejo v fluidne krajine z nadrealistično atmosfero. Umetnico pri delu navdihujejo vizualne, fizikalne in semantične lastnosti materialov in predmetov iz vsakdanjega življenja. A vendar ji prav ti netipični 'umetniški' materiali, ki jih najdemo v kozmetičnih, živilskih in gradbenih trgovinah, omogočajo zanjo značilen izraz.
Pri razstavi Privlačna sila, ki se odvija kot projekcija v javnem prostoru na pročelju Knjižnice Mirana Jarca, igra pomembno vlogo metamorfoza. Makro posnetki majhnih okolij se predrugačijo z izredno povečavo video projekcije. S to gesto ta ista okolja postanejo nekaj nadnaravnega, morda celo grozečega, saj nas opominjajo, da smo navsezadnje mi tisti majhni opazovalci velikih, nevidnih sil in zakonitosti, ki krojijo naše izkustvo. Pogled skozi povečavo nudi voajerske užitke, ki okrepijo senzorično in taktilno izkustvo teh fizikalnih dogodkov. Pri tem pa je pomembno izpostaviti atmosfero samega videa, ki se z avtorsko zvočno opremo Zergona [Aleš Heing] dopolnjuje. Ta je za projekcijo posnel šume materialov in predmetov, ki so v videu uporabljeni kot rekviziti. Prav z zvočnimi informacijami se gledalcu še bolj približa taktilno izkustvo in vzdušje videa, ki skupaj tvorita svojevrstno zvočno krajino.