eurojackpot_studio Svet24.si

Eurojackpot bo odslej dražji

Finska Svet24.si

Po trčenju dveh helikopterjev umrlo pet ljudi, ...

Siniša Mali Necenzurirano

Kdo je slovensko podjetje, ki naj bi podkupovalo ...

grafika bokalce Reporter.si

Ograjena soseska milijonarjev: ruski tajkuni in ...

luka doncic 25 pm Ekipa

Bivši Dončićev soigralec zaradi Luka še vedno ...

petrol, igor-mravlja, klemen-bunderla, pot-neustavljivih, tehniski-muzej Svet24.si

Slutili smo, da se začenja ena najmočnejših ...

pokojnina, upokojitev, dodatno-pokojninsko-zavarovanje, modra-zavarovalnica Svet24.si

Kaj moram narediti za dobro pokojnino?

Novice Parma

FOTO&AVDIO: Tudi na sejmu v Parmi dobro sprejeti

Piše: Radio Krka

Čas objave:
21.09.2016 08:55

Parma. Mesto v itaijanski pokrajini Emilija-Romanja, znano po pršutu, siru, zanimivi arhitekturi in slikoviti okolici, je gostilo drugi največji karavaning sejem v Evropi - Il Salone del Camper 2016. Na sejmu so obiskovalci prejeli tudi brezplačne brošure Mreže postajališč za avtodome po Sloveniji.

Po Nemčiji, kjer se je projekt predstavljal na sejmih v Stuttgartu, Müchnu in Düsseldorfu, je prišla na vrsto sosednja Italija, v kateri se je prodaja počitniških vozil v prvem polletju povečala za kar 13,5 odstotka v primerjavi z letom poprej.

»Sejma v Parmi smo se udeležili skupaj s Caravaning clubom Slovenije. Gre za aktiven začetek dobrega sodelovanja na področju promocije Slovenije kot popotnikom z avtodomi prijazne destinacije tudi v prihodnje. Veseli nas, da so tudi italijanski avtodomarji podobno kot pred dnevi nemški začutili Slovenijo kot deželo, v kateri bi se lahko ustavili in jo raziskovali. In to je pravzaprav to, kar želimo s projektom doseči – poleg ureditve ustrezne infrastrukture tudi spodbuditi avtdoomarje, da doživijo drugačno, pristno, posebno Slovenijo,« pravi koordinatorka projekta Petra Krnc.

Brezplačna brošura s stotimi lokacijami, na katerih se popotnik z avtodomom lahko brezskrbno ustavi in prenoči, je bila med obiskovalci zelo dobro sprejeta tako na razstavnem prostoru Adrie Mobil, kjer se je Slovenija kot karavaning (in kamping) destinacija predstavlja v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo, kot med avtodomarji na postajališču za avtodome ob sejmu.


V projekt je trenutno vključenih 56 občin. Občine-partnerice v projektu so poleg nosilne Mirne še Benedikt, Bled, Brežice, Divača, Dobrepolje, Dobrovnik, Dolenjske Toplice, Domžale, Gornji Grad, Hrpelje-Kozina, Ivančna Gorica, Jesenice, Kočevje, Koper, Kostanjevica na Krki, Kozje, Kranj, Krško, Ljutomer, Loška dolina, Lukovica, Markovci, Metlika, Miren-Kostanjevica, Mokronog-Trebelno, Murska Sobota, Nova Gorica, Novo mesto, Ormož, Postojna, Radenci, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Semič, Sevnica, Slovenj Gradec, Slovenske Konjice, Šentjernej, Šentjur, Šentrupert, Škocjan, Škofja Loka, Šmarje pri Jelšah, Šmarješke Toplice, Trebnje, Tržič, Velenje, Velike Lašče, Vrhnika, Zagorje ob Savi, Zreče, Žalec, Železniki, Žiri in Žužemberk.

S promocijskimi aktivnostmi bodo občine-partnerice nadaljevale tudi v prihodnje, ob tem pa poudarjajo vključevanje lokalnih ponudnikov, ki morajo ob ustrezni infrastrukturi poskrbeti tudi za primerno vsebino ter korektno obveščanje.

Petra Krnc, koordinatorka projekta