potni list Svet24.si

Osebne izkaznice in potni listi: prihaja pomembna ...

profimedia-0655568146 Svet24.si

29-letnik z več kot 5 promili obležal na ...

peter-verlic, miroslav-kraljevic Necenzurirano

Župan Grosuplja Peter Verlič toplo sprejel ...

PERISKOP pirc musar Jure Klobcar Reporter.si

Nataša Pirc Musar uživa v falconu: v treh letih ...

laberon-james Ekipa

LeBron prekinja molk: zahteva menjave ali sezona z...

promet, cesta, tovornjaki, gneča, zastoji Svet24.si

Preobremenjeni tovornjaki uničujejo naše ceste ...

pomoč na domu Svet24.si

Katere storitve iz sistema dolgotrajne oskrbe so ...

Novice

FOTO: Znanstvene kavarne v Novem mestu

Piše: RIC Novo mesto, A.M.B.

Čas objave:
25.08.2018 08:28

V Razvojno izobraževalnem centru Novo mesto, je v začetku tega tedna, v sklopu projekta ScienceLit - Science literacy for all! potekalo usposabljanje za strokovnjake izvajanja metodologije ScienceLit in izvedbo znanstvenih dialoških srečanj ter znanstvenih kavarn.

Udele+żenci pridobivajo nova znanja..jpg
Udeleżenci pridobivajo nova znanja
RIC Novo mesto

Projekt ScienceLit je projekt programa Erasmus+, ki je bil razvit za trenutni evropski izziv, in sicer spodbujati in širiti znanstveno znanje v vsaki kulturi in družbenem sloju. Zato velja kot prispevek, ki se trudi približati znanost odraslim, še posebej tistim, ki jim grozi izključenost.

Usposabljanje strokovnjakov ScienceLit.jpg
Usposabljanje strokovnjakov ScienceLit
RIC Novo mesto

Usposabljanje je bilo namenjeno za ponudnike izobraževanja odraslih, mentorje študijskih krožkov, učitelje in prostovoljce ter druge strokovnjake, ki neposredno delajo z odraslimi iz različnih okolij.

Udeležilo se ga je preko 15 udeležencev, iz različnih institucij Jugovzhodne Slovenije in širše.

To je le eno izmed usposabljanj, ki jih RIC Novo mesto organizira z namenom, da se omogoči lažji dostop odraslim do znanstvenega znanja, predvsem tistih na pragu socialne izključenosti, s pomočjo orodij, ki jim pomagajo razumeti, interpretirati in analizirati znanost na avtonomen način, predvsem pa razviti enovit pristop, s pomočjo katerega se bo dosegel »dialoški učni model«. Na tej podlagi so razvili ScienceLit Metodologijo in Interaktivni vodič.

Metodologijo so prehodno preverili na Znanstvenih kavarnah, kjer je v sproščenem pogovoru in dinamičnih razpravah o aktualnih vprašanjih med znanstveniki in javnostjo sodelovalo več kot 130 zainteresiranih udeležencev.