električna rolka Svet24.si

Na Viru: 23-letni Slovenec hudo poškodovan po ...

medved, covasna, romunija Svet24.si

Medvedka napadla motorista, ki so ga našli ...

fotka 4 Necenzurirano

Afera odpadki: zakaj so inšpektorji spregledali, ...

zobje kri zobar Reporter.si

Resnična zgodba iz Ljubljane, ki bi lahko bila ...

tadej pogacar pm Ekipa

Pogačar s kletvico nad Vingegaarda, nato pa ...

Preventivno gasilsko vozilo_Art kamp 3 Svet24.si

Požar doma: preverite, kako ukrepati

stroški za elektriko Svet24.si

Kako prihraniti kar 1.371 evrov na leto pri ...

Novice

FOTO: Znanstvene kavarne v Novem mestu

Piše: RIC Novo mesto, A.M.B.

Čas objave:
25.08.2018 08:28

V Razvojno izobraževalnem centru Novo mesto, je v začetku tega tedna, v sklopu projekta ScienceLit - Science literacy for all! potekalo usposabljanje za strokovnjake izvajanja metodologije ScienceLit in izvedbo znanstvenih dialoških srečanj ter znanstvenih kavarn.

Udele+żenci pridobivajo nova znanja..jpg
Udeleżenci pridobivajo nova znanja
RIC Novo mesto

Projekt ScienceLit je projekt programa Erasmus+, ki je bil razvit za trenutni evropski izziv, in sicer spodbujati in širiti znanstveno znanje v vsaki kulturi in družbenem sloju. Zato velja kot prispevek, ki se trudi približati znanost odraslim, še posebej tistim, ki jim grozi izključenost.

Usposabljanje strokovnjakov ScienceLit.jpg
Usposabljanje strokovnjakov ScienceLit
RIC Novo mesto

Usposabljanje je bilo namenjeno za ponudnike izobraževanja odraslih, mentorje študijskih krožkov, učitelje in prostovoljce ter druge strokovnjake, ki neposredno delajo z odraslimi iz različnih okolij.

Udeležilo se ga je preko 15 udeležencev, iz različnih institucij Jugovzhodne Slovenije in širše.

To je le eno izmed usposabljanj, ki jih RIC Novo mesto organizira z namenom, da se omogoči lažji dostop odraslim do znanstvenega znanja, predvsem tistih na pragu socialne izključenosti, s pomočjo orodij, ki jim pomagajo razumeti, interpretirati in analizirati znanost na avtonomen način, predvsem pa razviti enovit pristop, s pomočjo katerega se bo dosegel »dialoški učni model«. Na tej podlagi so razvili ScienceLit Metodologijo in Interaktivni vodič.

Metodologijo so prehodno preverili na Znanstvenih kavarnah, kjer je v sproščenem pogovoru in dinamičnih razpravah o aktualnih vprašanjih med znanstveniki in javnostjo sodelovalo več kot 130 zainteresiranih udeležencev.