primer Trenta Svet24.si

Zaslišane prve priče, Janša pravi, da gre za ...

supet-luna, sankt-peterburg Svet24.si

Zemlja bo za kratek čas dobila še eno luno

848456_280-yapi Necenzurirano

Na drugem tiru se zapleta: Turki v težavah, kaj ...

marta kos henri geaz emporium pl Reporter.si

Marta Kos s soprogom iz Švice že kupuje kostime ...

šeško oblak Ekipa

Dvoboj Oblaka in Šeška se je začel ...

Stanislav2 Njena.si

Stanislav z delom in vrednotami navdušuje v ...

acun ilicali Ekipa

Prvi mož Maribora se je še četrtič poročil, ...

Novice Novo mesto

FOTO: Zgodba o uspehu: kozmetika iz konoplje

Piše: Radio Krka

Čas objave:
21.08.2015 12:18

V domačem prostoru rastejo med mladimi podjetniki izjemne zgodbe o uspehu prav v povezavi z industrijsko konopljo. Dolenjsko podjetje Kanas je z inovativno konopljino kozmetiko prepričalo komisijo Mednarodnega sejma obrti in podjetnosti MOS. Uvrstili so jih v prestižno skupino 10 mladih podjetnikov, ki bodo svoje inovativne izdelke predstavljali na osrednjem prostoru celjskega sejma.

Ustanovitelja Kanasa, Silvija Špehar in Marko Sladič, žanjeta uspehe s konopljino kozmetiko Hemptouch, ki v prevodu pomeni dotik konoplje. Te dni končujeta priprave za nastop na radgonskem kmetijskem sejmu Agra, kjer je industrijska konoplja med vodilnimi temami. V sklopu sejma bo potekal tudi letošnji Svetovni kongres konoplje.

»Razvoj mladega podjetja zahteva celega človeka in če bi takrat vedel, kako težki bodo prvi koraki, bi še enkrat premislil. Vendar nas v Kanasu vodijo jasno določeni cilji«, pravi Marko Sladič in ob tem ne skriva ambicij za vstop na tuje trge. »Naša kozmetika je ob slovenskem trgu prisotna že v Italiji in na Hrvaškem, vstopamo pa tudi na švedski in britanski trg«, še dodaja 34-letni Marko.

»Neverjetno je, da vsak dan dobivamo pozitivne odzive naših kupcev, ki povedo, kako jim naša kozmetika rešuje kožne težave«, pove Silvija Špehar, ki v podjetju skrbi za snovanje in razvoj novih izdelkov. »Dermatitis, luskavica, alergije in vnetja – vse to pesti naše tipične kupce, ki jih konvencionalna kozmetika pusti na cedilu. Jaz verjamem, da naravna kozmetika iz hladno stiskanega konopljinega olja in CBD smola res pomagata. To je pravi razlog, da sem se odločila za ustanovitev blagovne znamke Hemptouch «, še doda 32-letna biologinja, ki so jo v 2014 povabili v oddajo Prava ideja.
Partner v podjetju je tudi Jernej Redek, ki na svoji kmetiji v vasi Krka na žetev pripravlja že drugo letino konopljinih rastlin: »Prejšnji teden smo na njivi želi vršičke konoplje, ki se uporabljajo za ekstrakcijo konopljine smole. Prav konopljina smola, natančneje imenovana s kratico CBD, je dragocena učinkovina, ki jo kupci na trgu vse bolj iščejo.


Konopljo za pridobivanje konopljine smole, je potrebno požeti ob pravem času, tik pred preden obrodijo semena. Jernej Redek, po izobrazbi agronom, razloži: »Konopljo smo želi celo in jo obesili v kozolec, da se osušijo listi. Sledi vršičkanje, kjer bomo odstranili liste od stebla, iz njih pa se pridobi konopljina smola. Še bolj se veselimo žetve, ki jo načrtujemo v začetku septembra.«
Pri Kanasu so linijo kozmetike že dopolnili s težko pričakovanimi izdelki iz CBD smole. V medicini in kozmetični industriji je CBD trenutno ena najbolj raziskovanih učinkovin. »CBD daje novo upanje za avtoimunske bolezni in kožne težave«, je prepričana Silvija, ki bo naslednje dni kozmetiko Hemptouch predstavljala na radgonskem kmetijskem sejmu Agra.

V septembru se bo Kanas predstavil na celjskem sejmu MOS med 1000 razstavljavci iz več kot 30 držav. Na razpisu MOSovi podjetni talenti so prepričali komisijo in se uvrstili med 10 mladih podjetnikov, ki bodo svoje inovacije predstavljali v osrednjem delu dvorane L.