Ta mesec so na Zavodu za podjetništvo, turizem in mladino organizirali že šeste, turistično obarvane Dneve podjetniških priložnosti. Rdeča nit prvih treh srečanj je bilo oblikovanje turističnih zgodb.
Udeleženci predavanj in delavnic so tako oblikovali lastne zgodbe in s pomočjo le teh oblikovali integralne turistične produkte, prilagojene lokalnemu okolju.Zadnje torkovo srečanje je bilo na terenu. Udeleženci predavanj so se podali na ogled dobrih praks - ogledali so si glamping Gozdne vile Bled, turistični produkt, ki ga je »oblikovalo« Start up podjetje Lushna. "Spoznali smo, da ni težava v infrastrukturi, ampak v zgodbi. Tudi projekt Gozdne vile je potreboval zgodbo – rešuje problem sodobnega človeka natančneje parov. Vodja projekta Peter Ličen nam je razkril vse »skrivnosti« projekta, ki se je kljub skrbnemu načrtovanju sproti spreminjal in dopolnjeval. Za zaključek nam je Domen Bole iz Tehnološkega parka Ljubljana predstavil še načela vitkega podjetništva in priložnosti, ki jih nudi Slovenski podjetniški sklad mladim podjetjem," sporočajo iz ZPTM Brežice.
Dodana vrednost letošnjim predavanjem je povezovanje ponudnikov in ostalih turističnih delavcev. Na poti domov so tako določili datum ponovnega srečanja, ko bodo na »terenu« spoznali ponudnike turističnih storitev in njihove storitve.
foto: ZPTM Brežice