Metliška Kolpa je v Rusiji, v mestu Kazan, odprla prvi salon maloprodaje za blagovno znamko Kolpa san in Kerrock. Salon nosi ime Kolpa Store s sloganom ‘’evropske kopalnice’’, saj se v salonu poleg ‘’hišnih’’ blagovnih znamk prodaje tudi dopolnjen program drugih proizvajalcev.
Salon se razprostira na 400 m2 površine. Razstavni prostor je razdeljen na tri dele. V prvem so izdelki, postavljeni v interierje oz v kopalnice, ki ponazarjajo kupcem možne rešitve v celostni podobi (kad/kabina, pohištvo, bide, wc, radiator). Drugi del salona je namenjen image izdelkom, kamor sodijo samostoječe oz freestanding kadi, izdelki iz Kerrock materiala, ki so iz kolekcije Kolpa san PREMIUM. V tretjem delu na 50m2 pa je razstavljen material Kerrock ter možne aplikacije tega materiala.Cilj odprtja je, da postanejo prepoznavni tudi med dizajnerji oz. arhitekti v Kazanu oz. v Tatarski republiki, zato so v ta namen na otvoritev povabili designerja g. Ferrazzana, Studio DLF iz Nemčije, s katerim so razvili dva koncepta kopalnic Milo in Boul. Ferrazzan je na dogodku pred 200 arhitekti iz Rusije predstavil Kolpa san Premium kolekciji Milo in Boul. Njegova prisotnost je znatno dvignila nivo dogodka in pomagala privabiti višji nivo dizajnerjev oz. arhitektov, saj se ti zelo dobro odzivajo na prihod tujcev. Na dogodku so bili prisotni predstavniki specializiranih revij. Otvoritve se je udeležil tudi prvi mož metliške Kolpe, Mirjan Kulovec.
Na prireditvi je bila tudi ruska zvezda ‘’design scene’’ Diana Balashova, ki vodi televizijsko oddajo o designu. Tokrat je povezovala otvoritveno prireditev.