Na festivalu medijskih trendov Sempl je novomeški MEDIODROM prejel dva Zlata Semplerja.
V Mediodromu so se ponovno izkazali. Tudi letošnje leto je bilo njihovo delo opaženo na festivalu medijskih trendov Sempl v Portorožu, kjer so prejšnji teden prepričali žirijo z Renaultovo kampanjo Z.E. TAXI. Zanjo so prejeli dva zlata Semplerja, in sicer v kategorijah Inovativna uporaba komunikacijskih kanalov in NAJ izkustvena kampanja.Nagrajeno kampanjo Z.E. TAXI so zasnovali skupaj z agencijami Publicis Groupe, OMD in Fabulatorij. S kampanjo Kadjar avantura, zasnovano za istega naročnika, pa so se uvrstili v finale v štirih kategorijah. "Mediodromovo ekipo sestavljamo specialisti za družbena omrežja, spletno oglaševanje, razvoj aplikacij, naša posebnost pa je tudi svetovanje s področja internetnega prava. Svojim strankam nudimo tako celosten nastop na spletu. Prejetih nagrad smo se zelo razveselili, saj so dokaz našega trdega in uspešnega dela na področju digitalnega komuniciranja. Obljubljamo pa, da zagotovo ne bodo zadnje," so zapisali v sporočilu za javnost v Mediodromu.