V Kulturnem centru Semič je bilo včeraj že drugo srečanje z delavnico za pripravo strateškega dokumenta o razvoju belokranjskega turizma.
Po tem, ko je na prvi delavnici bil poudarek na strateških ciljih za Belo krajino - destinacijski management, turistična ponudba in promocija, je bil fokus tokratne delavnice na oblikovanju oz. iskanju skupnih produktov iz dveh sklopov: »kulturna dediščina« in »narava in doživetja v naravi«.Pri obeh sklopih so udeleženci poslušali predavanje in bili deležni izobraževanja, kako se izoblikuje turistični produkt na konkretnih primerih. Sodelujoči so tekom izmenjave idej in mnenj ustvarili 4 produkte: avtentična doživetja Bele krajine, zgodba o kulinariki in vinu, aktivni oddih in občutenje narave.
Prisotni so se seznanili tudi s tipologijo obiskovalcev in na podlagi le te določili različne ciljne skupine, ki so najbolj potencialne za uspešno promoviranje Bele krajine in ki posledično privabi prihod teh obiskovalcev v belokranjske kraje na ogled znamenitosti, kulinarična potovanja in na doživetja v naravi.
Jeseni sledi še zadnja is sklopa 3 delavnic, katerih odkrita dognanja bodo podlaga za nadaljnjo oblikovanje Strategije za razvoj turizma na območju Bele krajine za obdobje 2018-2022, katero bodo pripravili RIC Bela krajina, v sodelovanju s TIC Metlika in TIC Semič in skupaj z izbranim izvajalcem Tovarna trajnostnega turizma – GoodPlace.