Med 2. in 5. februarjem 2017 je v Bruslju potekal največji nacionalni belgijski počitniški sejem »Vakantiesalon 2017«. Gre za 4-dnevni sejem z več kot 800 razstavljavci, 50 različnimi destinacijami in z več kot 117000 obiskovalci. Na sejmu je razstavni prostor imela tudi Slovenska turistična organizacija.
STO je vlogo glavnih animatorjev, čigar naloga je bila pritegniti obiskovalce na slovenski razstavni prostor in promovirati lepote Slovenije ter zelene destinacije Bele krajine, zaupala belokranjskim turističnim delavcem.Belokranjski turistični delavci se v zadnjih letih z veseljem odzovejo povabilom in obiščejo sejme v Belgiji in na Nizozemskem, predvsem zaradi opaznega trenda povečanega obiska turistov iz unije Benelux ob reki Kolpi.
Zabavna in atraktivna animacija Belokranjcev na slovenskem razstavnem prostoru je ustavila pogled mimoidočih in zadržala interes obiskovalcev med predstavljanjem slovenskih destinacij in turistične ponudbe.
Belokranjska domača obrt, pletenje odeje iz volne, risanje z vinom, peka belokranjske pogače, maskota Pastirček, degustacija vin ter zvoki harmonikarja Mihe Kambiča so obogatili dogajanje v slovenskem paviljonu. Fotografiranje bodočih gostov Slovenije in Bele krajine na klopci pred panojem z reko Kolpo, ob košari z domačimi belokranjskimi dobrotami so pričarali idealno sprostitev ob najtoplejši slovenski reki Kolpi.
Informatorji in animatorji na sejmu so bili Tončka Jankovič (Krajinski park Kolpa), Matjaž Pešelj (Kamp Podzemelj in Hotel Bela krajina), Ana Iskra (Big Berry Kamp Primostek), Lidija Balkovec (RIC Bela krajina) ter Suzana Puškarič (TIC Metlika). K pestremu dogajanju na slovenskem razstavnem prostoru je zagotovo pripomogla harmonika, krasna vinska kapljica iz Kmetijske zadruge Metlika in Vinogradništva Dolc, dobrote iz Medenega butika Bibi ter belokranjska pogača.
Ekipa je zbrala veliko kontaktov in zabeležila interese gostov, katere bodo skozi vse leto vabili na večje belokranjske dogodke in dopust ob reki Kolpi. Belgijci, med katerimi je bilo nekaj animatorjem znanih obrazov, že poznajo Slovenijo, a se radi vračajo in raziskujejo manj znane turistične kraje, kot je zelena destinacija Bela krajina. Očitno jih je Slovenija z gostoljubnostjo in lepotami prepričala, saj so že rezervirali nove termine dopustovanja.