Sd-avkcija za mio01 Svet24.si

Avkcija za Mijo: Slovenski zdravniki se s takšnim...

strelec Svet24.si

Kako bo obdobje strelca do 21. 12. vplivalo na vsa...

1664390906-26112006-ff2da393ff299105f72110c6bc3933f6 Necenzurirano

Bivši prvi operativec SDS o razhodu z Janšo, ...

Predsednik vlade Dr Reporter.si

Tina Gaber se mi smili, pa Golob tudi. A ne dela ...

viole olimpija maribor Ekipa

Denarna kazen in brez navijačev: To so posledice ...

blanka2 Njena.si

Blanka z domačim hujšanjem prekašala vse?

avstrija slovenija Ekipa

Po tekmi Avstrija - Slovenija zavrelo, predsednik ...

Novice

E-Gradovi Posavja navdušili na mednarodni konferenci v Indoneziji

Piše: R.K.

Čas objave:
14.11.2023 09:00

Regionalna razvojna agencija Posavje je v začetku meseca v sodelovanju s podjetjem Arctur na mednarodni konferenci na temo Turizma 4.0 in razvoja podeželja predstavila e-Gradove Posavja, kot primer dobre prakse s področja digitalnega inoviranja kulturne dediščine in razvoja novih inovativnih turističnih produktov. Konferenca je potekala v Indoneziji, v organizaciji indonezijskega ministrstva za razvoj vasi in zapostavljenih območij. e-Gradove Posavja je na konferenci predstavila Ana Jurečič Martinčič, ki se je dogodka udeležila virtualno.

Namen konference je bilo prikazati, kako dobre prakse s področja iniciative Turizem 4.0 prispevajo k trajnostnemu razvoju podeželja in izboljšanju kvalitete življenja na podeželju. S predstavitvijo e-Gradov Posavja smo pritegnili zanimanje azijskih podeželskih skupnosti za digitalno inovacijo kulturne dediščine in vključevanje digitiziranih vsebin kulturne dediščine v turistično ponudbo. RRA Posavje je predstavila tudi butično doživetje Sedem veličastnih, ki je prejelo oznako Slovenia Unique Experience in utrjuje vizijo Posavja kot zelene butične destinacije za zahtevnega obiskovalca, ki išče raznolika in avtentična doživetja.
S sodelovanjem na konferenci v Indoneziji se je RRA Posavje predstavila na mednarodnih trgih in z azijskimi skupnostmi delila svoje izkušnje in znanje s področja digitalnega inoviranja kulturne dediščine in povezovanja s turizmom. To sicer ni edina aktivnost pri projektu e-Gradovi Posavja. Digitalno inoviranje kulturne dediščine gradov Posavja je potekalo v letih 2020 in 2021. Predmet digitalnega inoviranja so bili gradovi Brežice, Rajhenburg, Sevnica, Mokrice, nekdanji cistercijanski samostan Kostanjevica na Krki ter grajski ruševini Svibno in Kunšperk. V projektu je bila vzpostavljena tudi interpretacijska soba, ki se nahaja v Termah Čatež in obiskovalcem omogoča interaktivno doživetje s 3D modeli in VR posnetki sedmih veličastnih gradov Posavja.

Slovenija je postala prva država v Evropi, ki se je sistematično lotila digitalizacije kulturne dediščine in s tem postala ena od vodilnih držav v Evropi pri vključevanju inovativnih rešitev na področju digitalizacije kulturne dediščine v obogatene turistične izkušnje.

Glavni govornik na konferenci je bila dr. Urška Starc Peceny s podjetja Arctur d.o.o. iz Nove Gorice. Visokotehnološko podjetje Arctur je v projektu e-Gradovi Posavja sodelovalo kot zunanji izvajalec pri izvedbi procesa digitalnega inoviranja kulturne dediščine ter s svojim znanjem in strokovnostjo prispevalo k uspešni izvedbi projekta.

Iniciativa Turizem 4.0 - Soustvarjanje digitalne prihodnosti turizma

Iniciativa Turizem 4.0 predstavlja gonilo inovacij v turistični industriji, kjer se tradicionalni pristopi prepletajo s sodobnimi digitalnimi tehnologijami. Zasnovana je s ciljem izboljšanja kakovosti turističnih storitev, povečanja konkurenčnosti destinacij ter spodbujanja trajnostnega razvoja turizma. Inovativni pristop Turizma 4.0 spodbuja sodelovanje med javnim sektorjem, zasebnim sektorjem, nevladnimi organizacijami ter akademsko skupnostjo. Z združevanjem moči in izmenjavo znanj ustvarjamo povezan in usklajen turistični ekosistem, ki izkorišča potencial digitalnih tehnologij za doseganje boljših rezultatov, kot so privabljanje obiskovalcev, trajnost ter gospodarska rast. Turizem 4.0 ne zgolj odpira vrata digitalne prihodnosti turizma, temveč predstavlja tudi ključno orodje za doseganje globalne konkurenčnosti in odličnosti v turistični industriji.