Obnova železniške proge Grosuplje-Kočevje v dolžini 49 kilometrov se je začela leta 2008. Do konca leta 2011 je potekala zamenjava tamponskega sloja, tirne grede, pragov in tirnic od Grosupljega do Ortneka.
Za to je bilo porabljenih 41,2 od okoli sto milijona evrov, kolikor je ocenjena celotna naložba do Kočevja. Za nadaljevanje gradbenih del od Ortneka proti Kočevju , in sicer do Lipovca , je bil prav tako ob izteku leta 2011 sklenjen aneks k pogodbi, s katerim so dodatno zagotovili 18,9 milijona evrov.Lani so na tem odseku, torej do Ortneka do Ribnice porabili 9,42 milijona evrov, letos pa bodo še 8,2 in sicer predvsem na postaji Ribnica. Trenutno je obnovljeni nekaj manj kot 36 kilometrov proge, kdaj pa se bodo dela nadaljevala do Kočevja, saj za ta odsek niso zagotovljena sredstva ni znano.
Kočevski župan Vladimir Prebilič je poudaril, da dokončanje proge ni le v interesu prebivalcev in lokalnih skupnosti ob njej ampak tudi slovenskih železnic. Zgolj potniški promet do Kočevja bi ekonomski upravičil vlaganja v to naložbo. Župani občin ob tretji A razvojni osi oziroma njihov predstavnik, župan občine Škofljica Ivan Jordan, se bo kmalu srečal z novim pristojnim ministrom.