jadralni padalec Svet24.si

Na bovškem sta se poškodovala jadralni padalec ...

Cern Svet24.si

Slovenija uradno postala 25. polnopravna članica ...

blaz-brodnjak Necenzurirano

Kako nas "lupi" Brodnjakova NLB: zakaj so bančne ...

kucan golob skrabceva domacija Reporter.si

Blagoslov iz Murgel: zakaj je Milan Kučan podprl ...

Jan Oblak Ekipa

Oblak zapušča Atletico?! Španci iščejo ...

prebava Svet24.si

Znaki, na katere morate biti še posebej pozorni

delo, pisarna, delovno-mesto Svet24.si

Tretjino časa preživimo na delu: kako nam je ...

Novice Düsseldorf

Adria Mobil znova na največjem salonu karavaninga na svetu

Piše: Radio Krka

Čas objave:
28.08.2017 15:41

Na največjem salonu karavaninga na svetu, ki vsako leto konec avgusta poteka v nemškem Düsseldorfu in predstavlja enega najbolj pomembnih poslovnih dogodkov na področju karavaninga, tudi tokrat od 26. avgusta do 3. septembra razstavlja preko 600 mednarodnih proizvajalcev vozil in opreme ter ponudnikov storitev za prosti čas. Med njimi je tudi novomeška Adria Mobil. Organizator pričakuje preko 200 tisoč obiskovalcev, od tega jih preko 60 tisoč pride na ogled sejma kar z lastnimi vozili za prosti čas.

Zaradi velikega interesa je razstavišče letos bogatejše za novo halo, tako, da jih je zdaj 13, skupaj z razstaviščnim prostorom na odprtem pa celotna razstavna površina zdaj znaša preko 214.000 kvadratnih metrov. Na letošnjem düsseldorfskem salonu se bo predstavilo 130 različnih blagovnih znamk pod katerimi bodo proizvajalci postavili na ogled preko 2.100 vozil za prosti čas. Med tremi najbolj uglednimi in prepoznavnimi je znova tudi blagovna znamka Adria, ki se predstavlja v družbi največjih evropskih konkurentov proizvajalcev vozil za prosti čas.

Družba Adria Mobil tudi letos razstavlja svoje produkte na skupno 2600 m2 razstavnih površin, od tega je nekaj več kot 2000 m2 namenjenih prikolicam in avtodomom blagovne znamke Adria (skupno 28) ter blagovne znamke Sun Living (skupno 7), skoraj 600 m2 pa je namenjenih predstavitvi Adrinih vanov serije Twin (skupno 11). Že tretje leto zapored se v Düsseldorfu predstavlja tudi tovarna pohištva Podgorje Šentjernej, podjetje v skupini Adria Mobil specializirano za izdelavo karavaning in yahting pohištva ter pohištva specialne izvedbe. Podgorje letos razstavlja pod zanimivim sloganom »Dotakni se prihodnosti« / »Touch the future«, prikazuje pa tehnološko razvojni korak naprej v prihodnost na področju specializiranega pohištva. Razstavljeni pohištveni elementi namreč prikazujejo nove tehnologije (hidrografika, uvedba umetnega materiala epoxi v pohištvo, »soft touch« tehnologija lakiranja) ter digitalizacijo pohištva, kar predstavlja nov razvojni potencial v karavaningu.

Adriina produktna sezona 2018 je v celoti znova zelo inovativna in tržno izredno zanimiva. Največji poudarek je na Adriini novi kolekciji vozil Supreme v srebrni izvedbi in na novostih, ki jih v tem kontekstu ponujajo avtodomi serije Sonic, Matrix in Coral. »Izpostavljamo zlasti pet ključnih novosti - omenjeno novo kolekcijo modelov Supreme, nov Coral s ponudbo posebnega strešnega panoramskega okna, nov Matrix v več različnih izvedbah tlorisov ter z mnogo več stila od prejšnjih serij, novo izredno priljubljeno počitniško prikolico Action, ki predstavlja popoln redizajn originalne izvedbe, ter novo serijo Adriinih vanov serije Twin s Citroenovim motorjem, ki vključujejo nove tlorise in povsem nove kopalniške rešitve,« - poudarja izvršni direktor sektorja Prodaja in trženje, Matjaž Grm.

Na letošnjem sejmu bo posebna pozornost namenjena tudi blagovni znamki Sun Living, ki s sezono 2018 vstopa v nov življenjski ciklus. Gre za blagovno znamko, ki ima na področju evropskega karavaninga dolgo tradicijo v vstopnem prodajnem razredu, in je v lasti Adrie Mobil že od leta 2007. Po desetletju proizvodnje in prodaje zdaj doživlja Sun Living renesanso: nova je tako njegova celostna grafična podoba kot celotna prodajna gama, ki na trg vstopa bolj atraktivna kot doslej, bolj ergonomična, bolj ekonomična, cenovno pa še vedno zelo dostopna in vendarle – povsem drugačna od konkurence. Drugačna celo od svoje veliko starejše, izkušenejše in na trgu bolj prepoznavne »sestre«, blagovne znamke Adria, iz čigar sence v sezoni 2018 stopa na svetlo, premireno prav v Düsseldorfu.


Gre za blagovni znamki z različnim »genskim zapisom«; obe bosta zagotavljali visoko kakovost produkta, razlika pa bo v načinu nagovarjanja kupcev. Adria še naprej stavi na tradicijo, vitalnost in brezskrbnost v emocionalnem smislu ter na celovito paleto ponudbe z visoko kakovostjo in dovršenim designom produktov, ki jih ponuja za razumno ceno, v racionalnem smislu. Sun Living pa bo v svojem DNK-ju »stavil« na nov, enostaven, izčiščen dizajn, ki zbuja posebna čustva sodobnih nomadov, saj slednji težijo k enostavnim formam, so prilagodljivi in moderni, po racionalni plati pa se odločajo predvsem na osnovi atraktivne ter konkurenčne cenovne ponudbe. Nova paleta avtodomov in vanov blagovne znamke Sun Living ima skupno 14 različnih modelov z najpomembnejšimi tlorisnimi postavitvami v treh različnih serijah (V serija za vane, S serija za polintegrirane avtodome in A serija za alkovne).

»Če smo v letu 2007 prodali dobrih sto počitniških vozil blagovne znamke Sun Living, bomo v sezoni 2017 realizirali tisoč in nekaj sto enot. Naš cilj pa je da do leta 2020 posredujemo na trg kar nekaj tisoč enot, kar je zagotovo ambiciozno, toda tudi uresničljivo,« - je ob predstavitvi nove Sun Livingove zgodbe dejala generalna direktorica Adrie Mobil, d.o.o., Sonja Gole, ki pa nad proizvodnimi in prodajnimi rezultati dolenjskega proizvodnega in izvoznega biserja v celoti ne skriva zadovoljstva. »Adria Mobil je poslovno leto 2016 znova zaključila z rekordnimi rezultati. Na trg smo poslali 13.318 enot – od avtodomov, prikolic in vanov do počitniških hišic in s tem ustvarili 354 milijonov evrov prihodkov iz naslova prodaje, kar je za 17 odstotkov več od tudi sicer rekordnega leta 2015. Skupina Adria Mobil je ustvarila za 28 milijonov evrov dobička in s podobnim trendom nadaljuje svoje poslovanje tudi v letošnjem letu,« - poudarja Sonja Gole.

Salon v Düsseldorfu pa bo znova prvi in hkrati ključni pokazatelj branžnih trendov za prihajajoče leto, pri čemer igrajo najbolj pomembno vlogo prav kupci. Ti množično obiščejo nemški salon karavaninga tudi zaradi celovite ponudbe dodatne opreme in turističnih storitev. Tudi zaradi tega bo družba Adria Mobil že drugo leto zapored namenila del svojega osrednjega razstavnega prostora še za promocijsko kampanjo Slovenske turistične organizacije »I feel Slovenia. Green. Active. Healthy. Your caravanning destination«. Hkrati je Adria Mobil aktivno vključena tudi v akcijo vzpostavljanja mreže postajališč za avtodome v slovenskih občinah, katerih število je od lanskega leta naraslo na 72, cilj, ki ga zasledujejo na projektu vzpostavitve te, pa je vsaj 100 postajališč do leta 2018.