stranišče, telefon Svet24.si

Zaskrbljujoče posledice predolgega sedenja na ...

bolečina, glava, ženska Svet24.si

To so znaki možganske kapi, ki jih ne smete ...

941433_1704788522-0109m1-4-1704788502 Necenzurirano

Ko podjetniki v belem "štancajo" izvide, smo ...

tanja fajon mzez fb Reporter.si

Osupljivih 22 milijonov evrov za instagram ...

Lamine Yamal Svet24.si

Nogometni James Dean: Njegova majica je nova ...

ženska s pametnim telefonom v roki Svet24.si

Ugodnosti, ki bodo navdušile uporabnike

komptech, ljutomer, odprtje-novega-skladišča Vestnik

Prlekija postaja središče okoljskih tehnologij v...

Novice Novo mesto

Adria Mobil na sejmu v Düsseldorfu

Piše: Radio Krka/STA

Čas objave:
28.08.2015 12:20

Zadnji konec tedna v avgustu vrata že tradicionalno odpira eden največjih sejmov počitniških vozil ter opreme za prosti čas in potovanja v nemškem Düsseldorfu, na katerem se tudi letos predstavlja novomeška Adria Mobil.

Družba bo na več kot 2200 kvadratnih metrih površine letos razstavljala 43 vozil pod znamkama Adria in Sun Living.

Na letošnjem sejmu, ki se odpira v soboto, bo svoje proizvode predstavljalo preko 590 razstavljavcev iz vsega sveta, ki zastopajo skupno 130 različnih blagovnih znamk vozil in opreme za prosti čas, so sporočili iz Adrie Mobil.

Razstavljavci imajo na voljo 195.000 kvadratnih metrov razstavnih površin, na katerih bodo predstavili več kot 2000 vozil s področja karavaninga. Gre za največji poslovni dogodek leta za svetovne proizvajalce s tega področja, na katerem se predstavijo produkti nove sezone, pa tudi konceptna vozila in številne druge inovacije.

Adria Mobil letos razstavlja produkte za sezono 2016, s sejemskim in poslovnim nastopom pa hkrati simbolično zaključuje obeleževanje petdesetletnice blagovne znamke Adria in sočasno zaznamuje svojo nepretrgano navzočnost na evropskem trgu.

Družba je sicer v prvem polletju dosegla 28 odstotkov višje poslovne prihodke iz prodaje kot v enakem lanskem obdobju, zaradi nekoliko povečanega tržnega deleža in same rasti povpraševanja na evropskih trgih pa načrtuje, da bo do konca leta uspela prodati več kot 10.000 produktov, od počitniških prikolic, prek avtodomov vanov do vse bolj popularnih počitniških hišic.