Mestna občina Novo mesto v februarju razpisuje javni nagradni natečaj za pripravo komunikacijskega načrta okoljevarstvene ozaveščevalne kampanje. S kampanjo, ki jo bo izvedla na podlagi predlogov zmagovalnega komunikacijskega načrta, želi povečati ozaveščenost občanov o celostnem vidiku skrbi za okolje in jih hkrati spodbuditi k bolj trajnostnemu ravnanju z okoljem.
Natečaj poteka do 25. februarja, izbrana rešitev pa bo nagrajena s 3.000 evri.Komunikacijski načrt mora zajemati celostno grafično podobo kampanje (predlagatelji lahko zasnujejo logotip, maskoto, vizualne rešitve za promocijske materiale …), slogan in splet komunikacijskih aktivnosti (dogodki, komunikacija s ciljnimi javnostmi, komunikacija na družbenih omrežjih). Na razpis se lahko prijavijo fizične in pravne osebe s sedežem v Mestni občini Novo mesto ter fizične in pravne osebe, ki nimajo sedeža v Mestni občini Novo mesto, vendar bodo vsebine vezale na območje Mestne občine Novo mesto.
Zmagovalni komunikacijski načrt bodo letos na območju Mestne občine Novo mesto skupaj izvajali partnerji projekta - Mestna občina Novo mesto kot vodilni partner projekta, Komunala Novo mesto in Center za ravnanje z odpadki Dolenjske.
Več o natečaju na spletni strani Mestne občine Novo mesto.