Ameriški mediji poročajo, da naj bi 24-letni šofer šolskega avtobusa v Chattanoogi v ponedeljek pred hudo prometno nesrečo otroke vprašal, če so pripravljeni umreti. Johntony Walker je v zaporu in se sooča s šestimi obtožnicami uboja zaradi smrti šestih od 35 otrok, ki so bili v vozilu.
Policijska preiskava še poteka in pri šoferju je bil opravljen tudi test krvi, med katerim niso odkrili nobenih sledi alkohola ali mamil. Walker naj bi prehitro vozil po napačni cesti, ki je bila ozka in ovinkasta. Zaletel se je najprej v poštni nabiralnik, nato v drog, nakar se je avtobus prevrnil ter zatem trčil še v drevo.Pri tem je umrlo pet otrok, 23 so jih prepeljali v bolnišnice, kjer je v sredo umrl še en, pet pa se jih zdravi naprej. Nekateri so utrpeli hude poškodbe hrbtenice.
To je bila že druga prometna nesreča Walkerja s šolskim avtobusom v dveh mesecih. Septembra je v ovinku zapeljal na nasprotni vozni pas in zadel nasproti vozeče vozilo. V tej nesreči ni bil nihče poškodovan.
Zaradi nesreče je v ZDA znova oživela razprava o varnostnih pasovih v šolskih avtobusih. Le šest zveznih držav ima zakone, ki določajo uporabo varnostnih pasov, druge države pa se zanašajo na to, da so šolski avtobusi nadpovprečno trpežni, njihova notranjost pa je zasnovana tako, da je manjša možnost poškodb.
Po ZDA vsak dan vozi pol milijona rumenih šolskih avtobusov, ki prepeljejo 25 milijonov otrok. Na leto povprečno v nesrečah teh avtobusov umre po pet otrok. Varnostnih pasov povsod ni med drugim tudi zaradi stroškov, saj naj bi opremljanje z njimi stalo med 7000 do 10.000 dolarjev za avtobus.