V osrednji informativni oddaji Krka ob enih: Župani jugovzhodne Slovenije in Posavja o romski problematiki; Brežice že tretjič zapored med TOP 100 trajnostnimi zgodbami
SVET NA KRKI
Oktober je mesec požarne varnosti, njegova letošnja osrednja tema pa je evakuacija ob požaru. S sloganom Požar ne čaka - pomembna je sekunda vsaka. Poznaš evakuacijsko pot? želijo spodbuditi ljudi k razmisleku, kako bi ob požaru pravočasno in varno zapustili stavbo.
Današnji mednarodni dan starejših, 1. oktober, z geslom Starejši kot gonilna sila na lokalni in svetovni ravni: Naše želje, blaginja in pravice izpostavlja njihov pomen v družbi. Sindikat upokojencev Slovenije poziva odločevalce k spoštovanju pravic starejših in zagotavljanju dostopnega in pravičnega zdravstvenega in socialnega varstva za vse.
KRKA DOMA
Župani jugovzhodne Slovenije so v torek na sestanku v Novem mestu ugotovili, da ukrepi, ki jih je država sprejela za reševanje romskih vprašanj, ne delujejo, kot bi morali. Konkretno so izpostavili ukrep za starše, ki otrok ne pošiljajo v šolo, ki je po njihovi oceni premil.
Po besedah novomeškega župana Gregorja Macedonija bodo župani vztrajali, da država sprejema učinkovite ukrepe.
Župani se nameravajo aktivno vključiti v pripravo sprememb zakonov o izvršbi, o prekrških ter o varstvu javnega reda in miru, ki jih pripravljajo ministrstva.
Destinacija Brežice je v Montpellierju na konferenci Green Destinations 2025 prejela prestižno priznanje. S svojim primerom dobre prakse se je uvrstila med Top 100 najbolj trajnostnih zgodb v svetovnem turizmu. V Montpellierju so se mednarodnemu občinstvu predstavile destinacije iz več kot 40 držav, destinacija Brežice pa je pod okriljem Zavoda za podjetništvo, turizem in mladino Brežice z zgodbo »Brežice Selection: From Local Producers to United Destination Identity« dokazala, da sodi v družbo najboljših. Projekt je bil zasnovan kot odgovor na razdrobljenost lokalne ponudbe, saj ima destinacija Brežice bogato vinogradniško, kulinarično in obrtno tradicijo, a obiskovalci pogosto niso imeli jasnega pregleda nad avtentično ponudbo. Kolektivna blagovna znamka Brežice Izbrano je ponudila rešitev, saj je povezala kmete, vinarje, gostince, rokodelce in druge ustvarjalce v skupno platformo s strogimi kriteriji kakovosti, pristnosti in trajnosti. Danes znamko sestavlja 30 ponudnikov, ki skupaj ponujajo več kot 130 izdelkov in doživetij.