evropski parlament Svet24.si

Evropski poslanci ob plači upravičeni do ...

traktor Svet24.si

Tatvina traktorja - pozor, pomagajte najti tatu

sumi stanovanje xx Necenzurirano

Omejitev AirBnB brez stanovanjske politike je le ...

janez-janša-sds-nov-konferenca Reporter.si

Janšev strel v koleno? Zaradi SLS lahko ostane ...

sesko 24 pm Ekipa24.si

Šeško znova tresel in to kako!! Poglejte ta ...

Rod Stewart Odkrito.si

FOTO: Rod Stewart ujet v Ljubljani: “Resnično ...

doncic slacilnica Ekipa24.si

Takšnega Dončića še niste videli! Prizori iz ...

Novice

Znamka leta je Lesnina

Piše: oglasno sporočilo

Čas objave:
17.09.2021 11:50

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu je Lesnina prejela naziv znamka leta za kampanjo »Dobrodošli doma«.

Gre za eno od letošnjih najopaznejših in tudi najuspešnejših oglaševalskih akcij, ki pa ni navdušila samo žirije, ampak so tv oglasi postali pravi viralni hit, ko je v Slovenijo spomladi prišel švedski ponudnik in Lesninin konkurent Ikea. V vseh oglasih se pojavi trojica prijateljev s Švedske, ki se pri izbiri izdelkov navdušujejo nad ponudbo Lesnine. V spotih je Lesnina na duhovit način izpostavila svoje prednosti, na spletnih kanalih pa so kampanjo nadgradili z domiselnimi 'navodili za uživanje', kot odgovor na že vsem poznana navodila za sestavljanje pohištva. Pomembno je bilo, da se je naročnik strinjal s ključnim delom kreativne ideje, da v oglasih uporabijo švedščino. Kampanja je bila še toliko bolj simpatična, ker ni bila zasnovana kot napad na konkurenco, ampak je tekmecu izrekla dobrodošlico. Lesninina kampanja se v teh dneh nadaljuje, hudomušni Švedi se vračajo, v novih image oglasih so izpostavljene tri prednosti trgovca s pohištvom – kakovost, široka ponudba pohištva in dodatkov za dom priznanih blagovnih znamk ter svetovanje, zunaj pa je tudi že prvi od mnogih prodajnih spotov.